دستگیری عاملان قتل مرد مهدیشهری

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتلان مرد مهدیشهری خبر داد و خاطرنشان کرد: با تحقیق گسترده و همه جانبه کارآگاهان پلیس، عاملان قتل پیچیده مرد مهدیشهری تنها در مدت 17 روز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتلان مرد مهدیشهری خبر داد و خاطرنشان کرد: با تحقیق گسترده و همه جانبه کارآگاهان پلیس، عاملان قتل پیچیده مرد مهدیشهری تنها در مدت 17 روز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه سمنان، سردار "محمدرضا میرزایی" گفت: اردیبهشت‌ماه امسال، خبر وقوع یک فقره قتل در شهرستان مهدیشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که در ادامه مأموران برای بررسی موضوع بی درنگ در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران پس از حضور در صحنه و برابر اظهارات شاهدان عینی دریافتند که پیکر غرق به خون یک مرد به بیمارستان انتقال یافته است.

در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که فرد مورد نظر بر اثر شدت خونریزی جان باخته است. در بررسی صورت گرفته مشخص شد که مقتول، مردی 41 ساله، متأهل و اهل و ساکن مهدیشهر بوده که با اصابت سه گلوله از پای در آمده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با توجه به حساسیت موضوع، اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی، مأمور رسیدگی به این پرونده شدند.

سردار "محمد رضا میرزایی" ادامه داد: در جلسات متعدد کارشناسی، زوایای گوناگون این جنایت مورد تجزیه و تحلیل تیم کارآگاهان جنایی پلیس، قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در نگاه نخست هیچ گونه سرنخ و انگیزه‌ای برای انجام این جنایت به چشم نمی‌خورد اما با تحقیقات گسترده و فنی کارگاهان، سرانجام پس از 17 روز، دو متهم در این خصوص شناسایی و برای انجام تحقیق و بازجویی به پلیس آگاهی احضار شدند.

سردار میرزایی افزود: در ادامه بررسی‌های پلیس، نفر سومی نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شد که هر سه متهم تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفتند.

وی از دستگیری یک زن و دو مرد خبر داد و گفت: قاتل به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و سلاحی که قتل با آن انجام شد نیز در کوه‌های اطراف مهدیشهر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با قدردانی از مأمورانی که در کشف این پرونده نقش داشتند، به اشراف اطلاعاتی کامل پلیس اشاره و تأکید کرد: پلیس به فناوری‌های نوین مجهز شده و همین موضوع منجر به کاهش فاصله وقوع تا کشف این گونه جرایم شده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۶ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 92030603500
  • خبرنگار :