مدیر شبکه یک دربارهی حضور اسپانسرها در تلویزیون و اینکه تا چه اندازه ممکن است بر کیفیت برنامهها تاثیر بگذارد و یا در حل مشکلات مالی تلویزیون تاثیرگذار باشد؟ گفت: وقتی اسپانسر میآید، قطعا شرایط بهتری برای کار فراهم میشود؛ به شرطی که درون قصه تنیده شوند.
مهدی فرجی در گفتوگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: اگر اسپانسرها در کار خود تعریف شوند و در دل متن قرار بگیرند حضورشان هیچ اشکالی ندارد، چرا که بسیاری از سریالهای ما نظیر «راستش را بگو»، «دیوار»، «میلیاردر» و ... با اسپانسر ساخته شدند و خیلی هم خوب دیده شدند و آسیبی به کلیت کار وارد نشد.
وی خاطرنشان کرد: اگر اسپانسرها در متن کار قرار بگیرند و درون قصه تنیده شوند نه تنها اشکال ندارد، بلکه حضورشان در تلویزیون توصیه هم میشود؛ چرا که با اسپانسر قطعا شرایط بهتری برای کار فراهم میشود.
انتهای پیام