روح‌الامینی: پورمحمدی‌،دری نجف‌آبادی و محسنی‌اژه‌ای را به عنوان شهود معرفی کردیم

عبدالحسین روح‌الامینی گفت: شهودی که برای دادگاه معرفی کردیم رییس سازمان بازرسی کل کشور، دادستان کل کشور و دری نجف آبادی هستند.

عبدالحسین روح‌الامینی گفت: شهودی که برای دادگاه معرفی کردیم رییس سازمان بازرسی کل کشور، دادستان کل کشور و دری نجف آبادی هستند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالحسین روح‌الامینی پس از پایان پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قضات کهریزک در جمع خبرنگاران گفت: شهودی که ما اعلام کردیم حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای و دری نجف‌آبادی هستند، اما اینکه این افراد بخواهند در دادگاه حضور داشته باشند و یا اینکه دادگاه آنها را بپذیرد بر عهده مقام قضایی است.

روح‌الامینی در ادامه اظهار کرد: از جریان رسیدگی به پرونده در دادگاه بسیار راضی هستم. درخواست ما از روز اول این بود که افرادی که مرتبط با ماجرای کهریزک هستند مسوولیت‌شان را بپذیرند، عذرخواهی کنند و از سمت خود برکنار شوند؛ اما متاسفانه به خواسته ما توجهی نشد که اگر این اتفاق می‌افتاد مساله به دادگاه نمی‌کشید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد این‌که نقش قضات دیگر در حادثه کهریزک چه بوده است؟ گفت: باید از قوه قضاییه جزئیات را بپرسید؛ زیرا طبق قانون از بیان جزئیات معذورم. در رسانه‌ها منتشر شد که من را از مصاحبه منع کردند، مگر کسی جرات چنین کاری دارد.

روح‌الامینی افزود: آقای «ح.ز.د» قانونا می‌تواند در دادگاه حضور پیدا نکند و وکیل‌شان از ایشان دفاع کند.

وی در مورد این‌که عکس فرزندتان را سایت‌ها به عنوان اغتشاشگر منتشر کردند،‌ گفت: اگر این‌چنین هم باشد، آیا باید او را می‌کشتند؟

روح‌الامینی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد اینکه گفته می‌شود در جلسه قبل، آقای علی‌اکبر حیدری‌فر عکس‌ها را در دادگاه نشان داده است، گفت: کسی در دادگاه عکسی نشان نداد. ایشان مدعی شد اما چیزی نشان ندادند و خودشان به رسانه‌ها حرف‌هایی را در این رابطه گفتند. دادگاه امروز خیلی اساسی وارد بحث شد و ما بسیاری از آن راضی هستیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 92021107787
  • خبرنگار : 71411