اسپانسر؛ کلید حل مشکلات مالی تلویزیون؟

تهیه‌کننده «خاله شادونه»: کارشناسان کودک با پخش آگهی هم مخالفند چه برسد به اسپانسر

تهیه‌کننده برنامه «خاله شادونه» که با حضور اسپانسر در برنامه‌های کودک تلویزیون مخالف است، گفت: حتی کارشناسان حوزه‌های کودک، با پخش آگهی‌های بازرگانی میان برنامه‌ها مخالف بودند، چه برسد به آنکه اینگونه برنامه‌ها بخواهند با اسپانسر پیش بروند.

تهیه‌کننده برنامه «خاله شادونه» که با حضور اسپانسر در برنامه‌های کودک تلویزیون مخالف است، گفت: حتی کارشناسان حوزه‌های کودک، با پخش آگهی‌های بازرگانی میان برنامه‌ها مخالف بودند، چه برسد به آنکه اینگونه برنامه‌ها بخواهند با اسپانسر پیش بروند.

علی اکبر ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، درباره‌ی حضور اسپانسرها در برنامه‌های کودک تلویزیون، اینگونه اظهار کرد: قطعا هیچ‌ یک از تهیه‌کنندگان تمایل به استفاده از اسپانسر ندارند؛ چرا که اصولا مشارکت، با اهداف آموزشی و تربیتی در برنامه‌های کودک و خردسال منافات دارد.

وی تاکید کرد:‌ زمانی که در برنامه‌های تلویزیون به ویژه کودک مشارکت باشد، مسلما استقلال برنامه از دست می‌رود؛ چرا که متاسفانه برخی از اسپانسرها حضور بی‌ربطی در برنامه‌ها دارند به ویژه در کارهای کودک که مسلم است تهیه‌کنندگان دلشان نمی‌خواهد برنامه‌هایشان با اسپانسر صدمه ببیند و ترجیح می‌دهند بدون اسپانسر پخش شود.

خاله شادونه

تهیه‌کننده‌ی برنامه «شادونه در سرزمین دونه‌ها» در ادامه این گفت‌وگو همچنین احتمال داد، سری جدید برنامه‌اش از ابتدای تابستان پخش شود.

علی‌ اکبر ذاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا گفت: در حال تدارک سری جدید «خاله‌ شادونه» هستیم اما این برنامه‌ قرار نیست از نیمه‌ی اردیبهشت پخش شود و به خاطر وضعیت مالی در حال حاضر تلویزیون به احتمال قوی از اول تابستان به شبکه دو بیاید.

پیش از این مدیر گروه خردسال و کودک شبکه دو از پخش خاله‌شادونه در نیمه اردیبهشت ماه خبر داده بود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92020804928
  • خبرنگار : 71404