آخرین آمار امدادرسانی به زلزله‌زدگان از زبان رییس اورژانس کشور

رییس اورژانس کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مصدومان زلزله بوشهر را تشریح کرد.

رییس اورژانس کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مصدومان زلزله بوشهر را تشریح کرد.

دکتر محمدتقی طالبیان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تاکنون 131 تن در بیمارستان‌های استان بوشهر پذیرش شده‌اند، گفت: این افراد ابتدا به بیمارستان زینبیه و پس از آن به بیمارستان‌های شهدای خلیج‌فارس، سلمان فارسی و خاتم در بوشهر منتقل شدند.

به گفته وی، اورژانس در مجموع 65 ماموریت از محل حادثه به زینبیه و 85 مورد نیز ماموریت تحت مراقبت‌های ویژه به بیمارستان‌های سانترال داشته است.

رییس اورژانس کشور همچنین از آماده‌باش 10 بیمارستان در استان فارس، دو بیمارستان در شهر یاسوج، چهار بیمارستان در هرمزگان و 10 بیمارستان نیز در سطح استان بوشهر خبر داد و گفت: تا به این لحظه مورد اعزامی به خارج از استان نداشته‌ایم.

اورژانس بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده برپا نکرده

طالبیان با اشاره به آماده‌باش سه دستگاه بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده به ایسنا گفت: البته این سه بیمارستان تاکنون به دلیل عدم نیاز برپا نشده است.

وی همچنین اضافه کرد: در حال حاضر 9 دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس کلینیک و یک دستگاه اتوبوس اتاق عمل در محل حادثه حاضر هستند و تمام پایگاه‌های اورژانس نیز آماده ارائه خدمات به زلزله‌زدگان هستند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92012107181
  • خبرنگار : 71431