فرمانده انتظامی تهران‌بزرگ خبرداد:

کاهش استفاده از موادمحترقه پرخطر در چهارشنبه آخرسال/مشکل ترافیکی نداریم

رییس پلیس تهران بزرگ از مصدومیت 13 تن در حوادث چهارشنبه آخرسال خبر داد و گفت: مشکل ترافیکی در شهر نداریم.

رییس پلیس تهران بزرگ از مصدومیت 13 تن در حوادث چهارشنبه آخرسال خبر داد و گفت: مشکل ترافیکی در شهر نداریم.

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین ساجدی‌نیا در مورد میزان حوادث و مصدومان چهارشنبه آخرسال پایتخت با بیان اینکه تا به حال براساس گزارشات واصله مشخص شده است که میزان مصدومان و خسارات نسبت به سال‌های گذشته کمتر است، گفت: بنده از طریق دوربین و همچنین دریافت‌ پیام‌های همکارانم در سطح شهر اعلام می‌کنم که به غیر از محدوده خیابان جمهوری که به دلیل خرید شب عید دارای بار ترافیکی است، در هیچ جای شهر مشکل ترافیکی نداریم.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه سوانح چهارشنبه آخرسال نسبت به سال‌های قبل کاهش چشمگیری یافته است، گفت: متاسفانه تاکنون 13 نفر دچار مصدومیت شده‌اند که یکی از این جوانان به علت انفجار موادمحترقه در دستش، دچار قطع عضو شد و چهارشنبه آخرسال تا این لحظه حادثه فوتی نداشته است.

وی تصریح‌کرد: تمام عوامل پلیس در سطح شهر تهران در آماده‌باش حضور دارند و گزارشات دریافتی نشان می‌دهد، استفاده از موادمحترقه پرخطر به شدت کاهش داشته است.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه پلیس در تمامی محلات حضور دارد، از همکاری اورژانس و آتش‌نشانی تشکر کرد و گفت: مردم در چهارشنبه آخر سال از موادمحترقه کمر خطر استفاده کردند به گونه‌ای که دیگر کمتر شاهد صداهای نابهنجار در سطح شهر هستیم.

به گزارش ایسنا، در حوادث چهارشنبه آخرسال یک مورد آتش‌سوزی درخت در خیابان مدائن در منطقه جوادیه تهرانپارس نیز گزارش شده است که ماموران آتش‌نشانی هم‌اکنون در حال اطفای این حریق هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91122918124
  • خبرنگار : 71368