15 هزار مسکن مهر پرند افتتاح می‌شود

مدیر عامل شهر جدید پرند از آماده افتتاح بودن 15 هزار واحد مسکونی تا پایان دولت دهم و افتتاح مترو پرند تا تابستان 92 خبر داد.

مدیر عامل شهر جدید پرند از آماده افتتاح بودن 15 هزار واحد مسکونی تا پایان دولت دهم و افتتاح مترو پرند تا تابستان 92 خبر داد.

حبیب‌الله چاغروندی در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به تحویل 6000 واحد مسکن مهر در بهمن‌ ماه امسال، گفت: در نیمه اول سال آینده 15 هزار واحد مسکن مهر پرند با حضور رییس جمهور افتتاح می‌شود.

وی در پاسخ به تحویل واحدهایی از مسکن مهر که خدمات زیربنایی ندارند، تاکید کرد: مقرر شده تا زمان تکمیل خدمات زیربنایی، هیچ یک از واحدهای مسکن مهر تحول داده نشود.

افتتاح مترو پرند در تابستان 92

چاغروندی اعلام کرد: مترو پرند تا پایان تابستان 92 افتتاح می‌شود.

وی درباره افزایش زمان بازپرداخت وام مسکن مهر به 20سال، بیان کرد: قبلا بازپرداخت این وام‌ها 15سال بود که اکنون به 20سال افزایش یافته و کمک بسیار خوبی به متقاضیان در خصوص اقساط پرداختی به بانک می‌شود.

مدیر عامل شهر جدید پرند درباره افزایش 13درصدی قیمت واحدهای مسکونی مهر، متذکر شد: این افزایش قیمت‌ها بسته به مرحله ساخت از متری پنج تا 45 هزار تومان بوده است.

چاغروندی درباره وضعیت خدمات روبنایی شهر جدید پرند و امنیت این شهر، گفت: گرچه ایجاد امنیت و وجود خدمات روبنایی از وظایف دولت و شهرداری است اما چهار پاسگاه با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد ریال، 14 مدرسه تا سقف و اسکلت با اعتبار 25 میلیارد ریال،‌ 14 مسجد و چندین فضای تجاری در حال ساخت است.

وی درباره ساخت واحدهای جدید در سال آینده بیان کرد: قانون مسکن مهر قانون پایدار است و در دولت‌های بعدی ادامه دارد.

مدیر عامل شهر جدید پرند گفت: امسال تاکید بر تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر بود اما در صورت نیاز و تامین اعتبار قطعا در سال‌های آینده افزایش ساخت خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۱
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 91122516007
  • خبرنگار :