مرگ کودک 6ساله در پی برخورد پراید و کامیون

بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور آذرشهر - عجب‌شیر یک تن جان خود را از دست داد و یک تن دیگر راهی بیمارستان شد.

بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور آذرشهر - عجب‌شیر یک تن جان خود را از دست داد و یک تن دیگر راهی بیمارستان شد.

حبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه آذربایجان‌شرقی، گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودرو پراید در ساعت 16:30 روز گذشته 12 اسفندماه در جاده آذرشهر- عجب‌شیر روبروی کارخانه آهک، کودک 6 ساله در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه یک زن 23 ساله نیز در این تصادف مجروح شد گفت: این مصدوم توسط آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی آذرشهر به بیمارستان و پس از آن به بیمارستان امام‌رضا تبریز انتقال داده شد.

حسینقلی‌زاده با ابراز تاسف از اینکه اکثریت تصادفات در نزدیکی و 30 کیلومتری شهرها به هر دلیل اعم از خواب‌آلودگی راننده یا عجله برای رسیدن، به وقوع می‌پیوندد از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگی در اولین پارکینگ جاده‌ای استراحت کنند.

وی از رانندگان خواست، وقتی بر سر صحنه تصادف حاضر می‌شوند و مصدوم در ناحیه کمر یا گردن اظهار ناراحتی می کند، با توجه به این که احتمال ضایعه نخاعی وجود دارد، مصدوم را به هیچ عنوان حرکت ندهند و فقط مصدوم را با پتو بپوشانند تا احساس سرما نکند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91121308674
  • خبرنگار :