مشکل سیستم پیشفروش اینترنتی بلیت راهآهن که امروز متقاضیان را در خرید بلیت دچار مشکل کرده بود، رفع شد.
به گزارش خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پیشفروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از طریق سیستم جامع راهآهن از صبح امروز - پنجم اسفندماه - آغاز شد اما در ساعاتی پس از اجرا مردم با مشکل خرید مواجه شدند.
از ساعت 7 صبح امروز پیشفروش بلیت نوروزی قطارهای شرکت مسافری جوپار برای چهار قطار این شرکت آغاز شد اما به دلیل آنچه مسئولان " حضور تعداد بیشماری از متقاضیان اعلام کردند" تعدادی از متقاضیان خرید با مشکل در ثبت تقاضای خود مواجه شدند.
به گفته مدیر روابط عمومی شرکت راهآهن درحال حاضر سیستم مشکلی برای پیشفروش بلیت ندارد.
سکری به ایسنا گفت: امروز و در نخستین روز فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی بیش از 12 هزار بلیت فروخته شد.
وی تاکید کرد: اصل خرید مردم در روزهای آینده است که بلیت تعداد بیشتری از قطارها پیشفروش میشود.
با توجه به گفته این مقام مسئول در شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران، امروز - شنبه - تنها بلیت چهار قطار پیشفروش شد که با حضور مردم در سیستم جامع پیشفروش راهآهن، سایت راهآهن دچار مشکل شد لذا روزهای آینده تعداد بلیت قطارهای بیشتری به فروش میرسد و باید منتظر ماند و دید که آیا باز هم شاهد این مشکل در ثبت تقاضای مسافران خواهیم بود یا خیر؟
انتهای پیام