دفتر تبیلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: بیانات رهبری نصب‌العین مردم و مسوولان باشد

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در لبیک به نصایح و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: بیانات رهبر فرزانه انقلاب، نصب‌العین مردم و مسوولان باشد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در لبیک به نصایح و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: بیانات رهبر فرزانه انقلاب، نصب‌العین مردم و مسوولان باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

حضور پر شور و گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور، لبیک سراسری و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) بود و خیالات خام دشمنان در خصوص ایران اسلامی را نقش بر آب کرد و مانند بهمنی بر سر دشمنان ایران اسلامی فرود آمد.

این بیانیه افزوده است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) با بهره گیری از این پشتوانه مردمی در دیدار پرشور مردم شریف آذربایجان که به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز برگزار شد، در تمامی مسایل مهم پیش رو، برای ملت شریف ایران و مسوولان خدمتگزار مواضعی داشتند.

در این بیانیه تصریح شده است: این مواضع فصل الخطاب، شفاف، روشن و از هر جهت راهگشاست و مسوولان نظام باید از آن پند گرفته، آن را ملاک عمل خویش قرار دهند و همانطور که معظم له تاکید فرمودند: مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند و همه مسوولان باید برهمین اساس رفاقت‌ها را شدت بخشند.

این بیانیه ادامه داده است: تاکید مجدد رهبر گرانقدر بر شعارهای اصلی و محوری انقلاب و رعایت تقوا، صبر، کرامت انسانی، اخلاق و قانون‌مداری باید سرلوحه منش آحاد جامعه بویژه خواص، نخبگان و مسوولان کشور باشد.

در این بیانیه تاکید شده است: هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نقشه دشمن، بیش از همه متمرکز بر مسایل اقتصادی است، باید نصب‌العین همه مسوولان کشور، دولت و مجلس باشد تا با استعانت از خداوند متعال و پیشه کردن صبر و تقوا و تمرکز با همه توان برای حل مشکلات مردم و کشور، دشمن را در زمینه مسائل اقتصادی نیز ناکام کنیم.

در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران امروز علیرغم جوسازی‌های متوهمانه رسانه‌های استکباری، در اوج عزت و اقتدار است و همانطور که مولای ایران اسلامی فرمودند: ملت ایران حرف، توانایی و اقتدار دارند و اهل تسلیم نیستند و بی شک از سد تمامی تحریم‌ها و بازی حقوق بشری آمریکایی که کارنامه‌ای سیاه و ننگین در این زمینه دارند، نیز در اوج اقتدار عبور خواهند نمود.

دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پایان این بیانیه ضمن تقدیر و تشکر از ملت بصیر و همیشه در صحنه به خاطر خلق حماسه‌ای پرافتخار در یوم الله 22 بهمن، یکبار دیگر تبعیت از پیر و مراد خویش را اعلام داشته و از مسوولان محترم تقاضا کرده است با درک شرایط حساس کنونی، دست در دست یکدیگر نهاده و با توکل به خداوند متعال و استعانت از ولی عصر(عج) در این میدان نبرد با کفر جهانی پیروز بیرون آیند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91113018256
  • خبرنگار :