فرهنگی:

به گفته فاضل لاریجانی، مرتضوی به خانواده لاریجانی اظهار ارادت کرده است

یک عضو هیات رییسه مجلس، درباره فیلم ویدیویی پخش‌شده در مجلس از دیدار فاضل لاریجانی و مرتضوی، توضیحاتی ارائه داد.

یک عضو هیات رییسه مجلس، درباره فیلم ویدیویی پخش‌شده در مجلس از دیدار فاضل لاریجانی و مرتضوی، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمدحسین فرهنگی در پاسخ به درخواست لاریجانی با اشاره به تماس خود با آقای فاضل لاریجانی گفت: من با آقای فاضل لاریجانی تماس گرفتم و صوت آن هم موجود است اما چون اتاق فرمان دچار مشکل فنی شده است، من باید متن را خدمت شما بگویم.

این عضو هیات رییسه ادامه داد: من با آقای فاضل لاریجانی تماس گرفتم. سمت ایشان ریاست دانشگاه آزاد و معاونت در یک دانشگاه پیام نور است و سمت دیگری ندارد.

وی در مورد دیدار فاضل لاریجانی و مرتضوی توضیح داد: آقای لاریجانی(فاضل) در این مورد گفت که از دفتر آقای مرتضوی مدت‌ها پیگیر انجام این ملاقات بودند و بعد از این‌که من درخواست آنها را پاسخ دادم و به دفتر آقای مرتضوی رفته‌ام، در این جلسه بیشتر آقای مرتضوی صحبت کرد و عمده‌ی آن‌چه که مطرح شد اظهار ارادت مفصل آقای مرتضوی به خانواده‌ی آقای لاریجانی بود که من جملات ایشان را نقل نمی‌کنم.

فرهنگی ادامه داد: مرتضوی در این دیدار از آقای لاریجانی(فاضل) خواسته است که وساطت کند برای انجام ملاقاتی با آقای آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه، در مورد پرونده‌ی خودشان.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی(فاضل) تاکید کردند که فیلمبرداری در کار نبوده است و بعد از خروج از دفتر با رییس قوه قضاییه صحبت کردم که ملاقات را نپذیرفتند.

فرهنگی اظهار کرد: آقای لاریجانی در مورد باقی مطالبی که در آن جلسه مطرح شد گفتند که بیشتر به مشکلات دانشگاه پرداخته شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91111509235
  • خبرنگار : 71359