عیادت حاجی‌بابایی از دانش‌آموزان شین‌آبادی بستری در اصفهان

وزیر آموزش وپرورش: عنوان «کارمند» برای معلم ناکافی و نادرست است

وزیر آموزش وپرورش با تاسی به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) خوشبختی و سعادت یک جامعه را مرهون آموزش وپرورش آن جامعه قلمداد کرد.

وزیر آموزش وپرورش با تاسی به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) خوشبختی و سعادت یک جامعه را مرهون آموزش وپرورش آن جامعه قلمداد کرد.

به گزارش سرویس «آموزش وپرورش» ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست با جمعی از فرهنگیان اصفهان گفت: اقدامات انجام شده در آموزش وپرورش شروع یک حرکت عظیم به نام تحول بنیادین است که هیچگاه پایان نمی پذیرد.

وی تغییر نگاه به آموزش و پرورش و معلم را مهم تلقی و تصریح کرد: عنوان کارمند برای معلم عنوانی ناکافی و نادرست است و این نگاه باید به کلی تغییر یابد .

وزیر آموزش وپرورش با استناد به نقشه جامع علمی کشور، معلمان ، پژوهشگران و فناوران را از یک جنس خواند و تصریح کرد: در تحول بنیادین موضوعی به نام رتبه بندی معلمان وجود دارد و اعتقاد ما این است که تعاریف رتبه بندی و نظام طبقه بندی ویژه معلمان باید بصورت دقیق انجام شود.

حاجی بابایی اضافه کرد : در نقشه جامع علمی کشور بر پژوهش به عنوان بخشی از کارو فعالیت معلمان تاکید شده است.

به گفته وزیر آموزش و پرورش، هزینه کردن در آموزش وپرورش یک اقدام پیشگیرانه و نوعی سرمایه گذاری است و آموزش وپرورش مهم ترین و بالاترین دستگاه اجرایی کشور است که در جامعه ایفای نقش می کند.

همچنین حاجی بابایی در ادامه سفر خود به استان اصفهان به منظور پیگیری روند بهبود از دانش آموزان حادثه دیده روستای شین آباد پیرانشهر که در بیمارستان سوانح – سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان بستری هستند، عازم این بیمارستان شد و از آنان عیادت کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 91110804673
  • خبرنگار :