/همایش نکوداشت آیت‌الله تسخیری/

علی اکبر ولایتی: ملکات اخلاقی و علمی آیت‌الله تسخیری بالاست

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل اظهار کرد: وجود آیت‌الله تسخیری در گردهمایی‌ها و همایش‌های گوناگون، حلال مسایل ایجاد شده برای ایران اسلامی بود.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل اظهار کرد: وجود آیت‌الله تسخیری در گردهمایی‌ها و همایش‌های گوناگون، حلال مسایل ایجاد شده برای ایران اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه ایسنا، علی اکبر ولایتی در همایش نکوداشت آیت‌الله تسخیری در محل هتل پارسیان آزادی، با بیان اینکه چه خوب است که همواره مانند برگزاری این مراسم همواره در زمان حیات افراد از آنان تقدیر به عمل آید، افزود: من در وزارت خارجه با آیت‌الله تسخیری آشنا شدم و باید بگویم زمانی که در کنفرانس‌های اسلامی شرکت می‌کردیم هیچ کس جای خالی ایشان را برای هیات ایرانی نمی‌گرفت.

وی افزود: در زمان جنگ وقتی که می‌خواستیم در کمیسیون‌های سیاسی کنفرانس‌ها و همایش‌هایی مانند کنفرانس اسلامی، غیر متعهدها و سازمان ملل از فردی بهره‌مند شویم که در مسائل امور بین‌الملل وارد باشد تا بتواند پاسخ‌ حرکت‌های ایضایی صدام و حامیانش را بدهد به سراغ آیت‌الله تسخیری می‌رفتیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل اظهار کرد: ملکات اخلاقی آیت‌الله تسخیری مانند ملکات علمی ایشان بالا است، ایشان هم در حوزه‌ی علم و هم در حوزه‌ی عمل وارد هستند.

ولایتی با قرائت یک شعر با مضمون سیاهی لشگر نیاید به کار، یکی مرد جنگی به از صد هزار، ادامه داد: با حضور آیت‌الله تسخیری در گرد همایی‌های گوناگون در سطح کشورهای اسلامی و غیر اسلامی می‌توانستیم از پس بسیاری از مشکلاتی که برخی برای ایران اسلامی ایجاد می‌کردند برآییم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۸:۴۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91110704543
  • خبرنگار :