علیرضا محجوب: به صاحبان اندیشه سیاسی احترام بگذاریم

دبیرکل حزب اسلامی کار با اشاره به این‌که «در همه جا آنارشیسم‌ها را از دولت اخراج می‌کنند» گفت: رادیکالیسم و آنارشیسم هنر نیست.

دبیرکل حزب اسلامی کار با اشاره به این‌که «در همه جا آنارشیسم‌ها را از دولت اخراج می‌کنند» گفت: رادیکالیسم و آنارشیسم هنر نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علیرضا محجوب در یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری با اشاره به این‌که «امروزه باید به صاحبان اندیشه سیاسی احترام بگذاریم» افزود: امروزه می‌بینیم به ناطق نوری، عسگراولادی و هاشمی حمله می‌شود که این حمله، حمله به اندیشه سیاسی است، امروزه بعضی‌ها که اصلا طرف گفت‌وگوی هاشمی هم محسوب نمی‌شوند، هرچه که می‌خواهند به وی می‌گویند. در حالی که باید به امثال هاشمی که در واقع درخت‌های کهنسال سیاسی کشور هستند، احترام بگذاریم و به آن‌ها توهین نکنیم.

وی ادامه داد: می‌ترسیم عده‌ای که کشور را به چالش آنارشیم اقتصادی کشانده‌اند، در ادامه کشور را دچار آنارشیسم سیاسی بکنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این‌که «احزاب راه آینده را مشخص می‌کنند» گفت: اگر احزاب ضعیف باشند این‌گونه می‌شود که وقتی عسگراولادی دیدگاه‌هایش را بیان می‌کند به جای این‌که مورد تشویق واقع شود، مورد اهانت قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «نباید فضایی ساخته شود که افکار یکدستی ایجاد شود» گفت: باید فضا به گونه‌ای باشد که تمام سلایق و جهت‌گیری‌ها امکان اظهارنظر پیدا کنند. سلایق مختلف در جامعه باید توسط احزاب جهت داده شوند، باید احزاب مورد احترام واقع شوند، باید این فکر وجود داشته باشد که احزاب یک جریان زنده‌اند.

وی با اشاره به این‌که «این همایش حرکتی ضد رادیکالیسم و آنارشیسم است» خاطرنشان کرد: ما باید راه معقول را دنبال کنیم تا بتوانیم از انقلاب اسلامی صیانت کنیم.

وی در پایان با بیان این‌که «عده‌ای می‌کوشند احزاب را محو کنند» تصریح کرد: جامعه سیاسی بدون حزب یعنی جامعه بدون پایگاه اندیشه.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۵ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91110503182
  • خبرنگار : 71480