نماینده رباط‌کریم در تذکری: کمیسیون امنیت باید در تهیه گزارش ستار بهشتی از من دعوت می‌کرد

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای از اینکه کمیسیون امنیت ملی در جریان تهیه گزارش پرونده مرگ ستار بهشتی از وی دعوت نکرده، انتقاد کرد.

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای از اینکه کمیسیون امنیت ملی در جریان تهیه گزارش پرونده مرگ ستار بهشتی از وی دعوت نکرده، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم نکو در تذکری مستند به ماده 79 آیین‌نامه داخلی مجلس، اظهار کرد: از همه کسانیکه در ارتباط با پرونده مرحوم ستار بهشتی تلاش‌های لازم را کردند تشکر می‌کنم و از مسئولین پیگیر پرونده در کمیسیون امنیت هم قدردان هستم و امیدوارم تا حصول نتیجه مطلوب، اقدامات قانونی در این رابطه صورت گیرد.

وی افزود: من نسبت به عملکرد سیاسی و تبلیغی کمیسیون امنیت به شدت معترضم البته جای تقدیر و تشکر دارد که کمیسیون امنیت از حقوق شهروندان به ویژه این شهروند دفاع کرده ولی گاهی به دلیل دفاعیات ناجای خود، اهانت‌هایی به اهالی بزرگ و شهیدپرور شهرستان رباط‌کریم هم شده است.

نکو تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی به لحاظ اخلاقی و ادب همکاری موظف بود همان‌طور که از یک شهروند اینگونه دفاع می‌کند، از نماینده شهرستان هم در کمیسیون دعوت می‌کرد تا این گزارش را استماع کند اما متاسفانه از من دعوت نشد و به مردم اهانت شده است.

نماینده مردم رباط‌کریم خاطرنشان کرد: همچنین در روزنامه‌ها اعلام کردند که در رباط‌کریم زندانی بوده که ستار بهشتی در آنجا به زندان رفته و در بازداشتگاه مورد هتک حرمت قرار گرفته که این موضوع صحت ندارد.

وی همچنین گفت که از کمیسیون امنیت ملی به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت خواهد کرد و موضوع را از این طریق پیگیری می‌کند.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر، گفت: توهینی در این گزارش صورت نگرفته و آنچه در گزارش آمده این بوده که بازداشت در بازداشتگاه فتا صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ دی ۱۳۹۱ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91101709630
  • خبرنگار : 71132