عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران:ائتلاف 1+2 قسمتی از وحدت مورد نظر اصولگرایان است

یک عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: : وجود ائتلاف 1+2 با حضور افراد بیشتر باعث می‌شود که گروه‌هایی مثل اصلاح‌طلب و مستقل‌ها دچار سردرگمی شوند.

یک عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: : وجود ائتلاف 1+2 با حضور افراد بیشتر باعث می‌شود که گروه‌هایی مثل اصلاح‌طلب و مستقل‌ها دچار سردرگمی شوند.

احمد نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی خود از تشکیل ائتلاف 1+2 اظهار کرد: این ائتلاف قسمتی از وحدتی است که اصولگرایان به دنبال آن هستند و در واقع یک نقطه مثبت در مسیر ایجاد وحدت در بین این جریان قلمداد می‌شود.

وی افزود: لازم است تا این ائتلاف پس از گفت‌وگو با جریان‌های مختلف و سیاستمداران شاخص، همچنین جامعتین و پس از آن بررسی وضعیت کنونی، شرایط رای‌آوری را نیز مدنظر قرار دهد و ببیند که کدام یک از افراد اصولگرا بیشتر رای می‌آورند.

این عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان این‌که افراد دیگری نیز باید در این ائتلاف جای بگیرند، خاطرنشان کرد: وجود چنین ائتلافی باعث می‌شود که گروه‌هایی مثل اصلاح‌طلب و مستقل‌ها دچار سردرگمی شوند.

نجابت در ادامه خاطرنشان کرد: اصولگرایان در طول انتخابات‌های گذشته نشان داده‌اند که همواره مصالح نظام و آرمان‌های انقلاب را مدنظر قرار داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که وحدت بهترین گزینه است و اگرچه در بین این جناح در مبانی اختلاف وجود دارد، اما در روش‌ها اختلافی نیست و اکثریت قریب به اتفاق جریان اصولگرایی به شکل‌گیری وحدت در بین این جناح اعتقاد دارند.

وی همچنین تاکید کرد که لزوما نمی‌توان گفت کاندیدای نهایی اصولگرایان از ائتلاف 1+2 است و بحث و بررسی‌ها در بین اعضای این جناح بر سر کاندیداها و افراد و برنامه‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۶ دی ۱۳۹۱ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91100603602
  • خبرنگار :