مصری: هیات رییسه جوابیه‌ای از سوی دفتر هاشمی رفسنجانی دریافت نکرده است

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که هنوز جوابیه‌ی دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مجلس نرسیده است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که هنوز جوابیه‌ی دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مجلس نرسیده است.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: دفتر آقای هاشمی رفسنجانی در نامه‌ای از هیات رییسه خواسته‌اند فرصتی برای پاسخ به موارد مطرح شده علیه ایشان فراهم شود و ما هم کتبا جواب دادیم که حق پاسخگویی دارند.

وی افزود: اگر جوابیه‌ی دفتر آقای هاشمی طبق بررسی هیات رییسه منطبق با ماده 78 آیین‌نامه داخلی مجلس باشد، یعنی زمان آن بیش از دو برابر صحبت‌های آقای رسایی در این زمینه نباشد و متضمن توهین، افترا و اتهام به کسی هم نباشد، در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

مصری با تاکید بر این‌که هنوز هیچ پاسخی از دفتر هاشمی رفسنجانی به دست هیات رییسه نرسیده، تصریح کرد: به محض دریافت این نامه توسط هیات رییسه، در صورت دارا بودن شرایط، قرائت این جوابیه در اولین فرصت در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، حمید رسایی نماینده‌ی تهران در نطق میان‌دستور هفته گذشته خود مطالبی را علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح کرده بود که دفتر وی آنها را توهین و افترا دانسته و خواستار تعیین فرصتی برای پاسخگویی به این موارد شده بود.

در همین زمینه دادستانی تهران نیز درخصوص اظهارات حمید رسایی در انتقاد از نحوه‌ی رسیدگی دستگاه قضایی به پرونده مهدی هاشمی، علیه وی در دادسرای روحانیت اعلام جرم کرده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲ دی ۱۳۹۱ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91100201082
  • خبرنگار : 71132