لرستانی‌ها مستحق توهین نیستند

عضو هیئت مدیره گهر:برای ادبیات آقایان استقلالی متاسفم

عضو هیئت مدیره گهر با انتقاد شدید از برخورد و ادبیات سران باشگاه استقلال نسبت به آنچه توهین به مردم لرستان می‌دانست اعتراض کرد.

عضو هیئت مدیره گهر با انتقاد شدید از برخورد و ادبیات سران باشگاه استقلال نسبت به آنچه توهین به مردم لرستان می‌دانست اعتراض کرد.

حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، گفت: "ایثارگران تهران" خوشحال است که نیروها و فرزندانش به عرصه ورزش ورود پیدا کرده‎اند، ایثارگران و تمامی بچه‎های این جبهه حامی مدیر عامل گهر هستند.

این عضو هیئت مدیره گهر ادامه داد: آیت‎الله زاده برای خوشحال کردن مردم دورود تلاش زیادی کرد و بازی مقابل استقلال در این شهر نمونه‎ای از آنهاست.

وی با بیان اینکه این بسیجی می‎خواهد فرهنگ ایثار را در کالبد ورزش بدمد، یادآورشد: خوشحالیم که سردار میرزایی و آیت‎الله زاده از طرف ما به این بخش ورود پیدا کرده و محکم ایستاده‎اند. آنچه در این بین مهم است این بوده که کسی که بچه جبهه و جنگ بوده برای شهرت نمی جنگد.

حسینی با بیان اینکه مدیر عامل گهر الان شخصیت و چهره ملی شده در استان بوده، بیان کرد: بحث ما برد و باخت نیست بلکه نشان دادن فرهنگ مردم متمدن لرستان است، میزبان خوبی برای سایر تیمها نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به اظهارات مسوولان استقلال گفت: به جای اینکه ما را در حاشیه ببرید و به شخصیت مردم استان توهین کنید بیایید فرهنگ و ورزش را در جامعه اشاعه دهید. متاسفانه در صحبتهای آقایان استقلالی دیدی از فرهنگ و ورزش نیست.

عضو هیئت مدیره گهر تصریح کرد:مگر رسالت یک باشگاه فرهنگی این نیست که به نقاط محروم رفته و خود را نشان داده و ورزش را فرهنگ‎سازی کنند؟یا دنبال پول و اسم و رسم بودن و استفاده از عنوان جهت وتو کردن کارهای خود؟

حسینی گفت: درست است که در استان محروم لرستان هستیم ولی آیا فرهنگ ما نیز محروم است که این برخوردها راشاهد هستیم؟ واقعا برای ادبیات بکارگرفته شده سران استقلال متاسفم. ما متمدن‎ترین قوم هستیم و زیبنده نیست این حرکات صورت گیرد.

وی با بیان اینکه لرستانیها مستحق توهین نیستند، افزود: اگر توهینی به مردم و فرهنگ لرستانی‎ها صورت گیرد موضوع را از طریق قضایی پیگیرخواهیم شد.‎

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳۰ آذر ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91093018052
  • خبرنگار :