گزارش ایسنا از پشت پرده نشست‌های رویانیان و مانوئل

ریش سفیدی عابدینی هم بی‌نتیجه‌ ماند/ ژوزه: اول پول 4 ماه قبلم را بدهید

ماجرای جدایی مانوئل ژوزه از پرسپولیس بیش از حد طولانی شده و به نظر می‌رسد با رفتارهای طرفین فعلا به توافق ختم نمی‌شود.

ماجرای جدایی مانوئل ژوزه از پرسپولیس بیش از حد طولانی شده و به نظر می‌رسد با رفتارهای طرفین فعلا به توافق ختم نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اعلام این که ژوزه باید چند روز به مرخصی برود و پس از تصمیم کمیته‌ فنی وضعیتش مشخص می‌شود با این مربی چند جلسه گذاشت تا برای جدایی و قطع همکاری به توافق برسد، اما به نظر می‌رسد موضوع به این سادگی‌ها نیست.

رویانیان که تا روز شنبه اعلام می‌کرد همه چیز خوب است و با مانوئل ژوزه به توافق نسبی هم دست یافته، اما خبر شکایت از پرسپولیس به فیفا همه معادلات را بر هم ریخته است.

رویانیان و ژوزه تا به حال چهار، پنج جلسه مختلف با یکدیگر برگزار کرده‌اند که در یکی از آخرین جلسات امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان و مدیرعامل سابق پرسپولیسی‌ها هم در آن حضور داشتند.

عابدینی برای کمک به حل و فصل این پرونده‌ توصیه‌هایی به ژوزه کرده و به او گفته است که سعی کن با خاطره خوبی از ایران بروی.

با این حال به نظر می‌رسد پا در میانی و ریش سفیدی عابدینی هم چندان تاثیر گذار نبوده است، چرا که ژوزه از روند این جلسات راضی نیست و به رویانیان گفته برگزاری این نشست‌ها هیچ فایده ای ندارد و دردی از من و شما دوا نمی‌کند.

مربی پرتغالی خطاب به مدیرعامل پرسپولیس گفته است: شما اول پول چهار ماه گذشته من را بدهید و بعد از آن درباره باقی مبلغی که قرار است بگیرم صحبت خواهیم کرد.

البته ژوزه به دادن تخفیف 30 درصدی به پرسپولیس هم راضی شده است، اما وقتی متوجه شد که مسئولان پرسپولیس حاضر نیستند به این زودی‌ها پول او را بدهند، تصمیم به شکایت از آنها به فیفا گرفت. هر چند رویانیان هنوز مطمئن نیست که ژوزه این کار را انجام داده یا نه. چرا که شب گذشته در یک چرخش 180 درجه ای صحبت‌های خود را مبنی بر شکایت ژوزه از پرسپولیس تغییر داد و گفت فکر نمی‌کنم که او به فیفا شکایت کرده باشد.

باید دید پرسپولیس با ژوزه به توافق می‌رسد و موضوع‌شان را دوستانه حل و فصل می‌کنند یا این که مثل سایر پرونده‌های دیگر شکایت از پرسپولیس که تعداد آنها در یک دهه اخیر کم نبوده است، باز هم تبدیل به یک کابوس برای پرسپولیس و هوادارانش خواهد شد.

هنوز از یاد نبرده ایم که مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی به وینگادا و شکایت این مربی به فیفا مجبور شدند چندین بار با او مذاکره و مصالحه کنند و حتی در یک پرونده دیگر شکایت رافائل به فیفا باعث کسر امتیاز از پرسپولیس شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ آذر ۱۳۹۱ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91092917511
  • خبرنگار : 71357