مزاحم اورژانس 115 تبریز شناسایی شد

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: فردی که بارها با تماس‌های خود برای اورژانس 115 تبریز مزاحمت ایجاد می‌کرد و مسئولین اپراتوری اورژانس را مورد فحاشی قرار می‌داد، شناسایی شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: فردی که بارها با تماس‌های خود برای اورژانس 115 تبریز مزاحمت ایجاد می‌کرد و مسئولین اپراتوری اورژانس را مورد فحاشی قرار می‌داد، شناسایی شد.

دکتر رسول صادق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: این فرد از 28 خرداد سال جاری تاکنون، بیش از 1200 مورد تماس تلفنی از طریق تلفن همراه با اورژانس داشته و به علل واهی با فحاشی و ایجاد مزاحمت‌های مکرر، خطوط اورژانس 115 را اشغال و مشکلاتی را در وظایف اورژانس ایجاد کرده است.

وی، وجود مزاحمت‌های تلفنی را یکی از مشکلات اورژانس 115 عنوان کرد و افزود: این چنین رفتارهایی به نوعی تهدیدکننده سلامت جامعه تلقی می‌شوند. افراد مزاحم با مشغول کردن خطوط ارتباطی، قدرت تصمیم‌گیری همکاران را در ماموریت‌های امدادی کاهش می‌دهند.

صادق با بیان این‌که ایجاد مزاحمت برای دستگاه‌های خدمت‌رسان و حساسی همچون اورژانس تبعات متعددی در پی دارد، اظهار کرد: گاها دیده شده، آمبولانس به همراه تیم درمانی به دلیل اعزام در پی گزارشی اشتباه از پایگاه خارج شده و در این هنگام حادثه‌ای حقیقی رخ داده است که برای پوشش این حادثه، به اجبار آمبولانسی دورتر از محل حادثه، به محل اعزام شده که این مساله سبب افزایش زمان حضور تکنیسین‌های اورژانس به محل حادثه شده است.

وی یادآور شد: اورژانس تبریز پیگیری‌های قضایی لازم را برای برخورد با این مزاحم تلفنی انجام داده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۹ آذر ۱۳۹۱ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 91091910182
  • خبرنگار :