پیام «محمدمهدی زاهدی» به مناسبت سالروز 16 آذر

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و وزیر سابق وزارت علوم و تحقیقات به مناسبت 16 آذر روز دانشجو پیامی را صادر کرد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و وزیر سابق وزارت علوم و تحقیقات به مناسبت 16 آذر روز دانشجو پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این پیام با تاکید بر تلاش خالصانه این قافله پرشورو، این طالبان علم و معرفت که همواره در جستجوی آینده‌ای روشن و منطبق بر ارزش‌ها و دانش‌ها هستند، آروده است: بدون شک امروز رمز موفقیت و راز حرکت صحیح دانشجویان بر مدار صحیح مصالح جامعه و دوری از چالش های آفت برانگیز، آن هم در هجمه‌ی سنگین عقاید و رویکردهای ناصواب و در هنگامه‌ی اجتناب ناپذیر جنگ نرم دشمنان بر علیه میهن اسلامی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: باید همواره نصایح پدرانه و مشفقانه ولی امر مسلمین را که همچون خورشیدی درخشان شاخص های اصیل حرکت در مسیر سخت جهاد علمی را به افسران اندیشه ورز جنگ نرم منتقل می کند نقشه راه قرار دهیم.

زاهدی در پیام خود تصریح کرده است: در این راستا اساتید بزرگوار به عنوان راهبران مومن، متعهد و مصلح جامعه دانشگاهی لازم است این شاخه های تُرد اندیشه و این صاحبان سلیم ترین دل و پاک ترین نفس را یاری کنند و خالصانه آنان را به سوی شهر آرمانی فردا رهنمون سازند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اساتید دانشگاه را یاوران صادقی دانست که امید و اعتقاد به آینده را در دل دانشجویان عزیز می پرورانند و دین و تعبد را در چشمه جان آنها جاری می سازند و روندی عالمانه را که منجر به خودسازی فکری و انقلابی قشر دانشجو می‌شود را محقق می سازند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این پیام ابراز امیدواری کرد که بتوانیم این بسترهای ناب را در امتداد حرکت دانشجویان فراهم کنیم و اطمینان داشته باشیم که این گوهرهای پاک طینت، راه روشن حرکت در مسیر حق طلبی و اقتدار جامعه اسلامی را طی خواهند نمود و عالی ترین فردای ممکن را برایمان رقم خواهند زد. بی شک وجود چنین سرمایه هایی پشتوانه ای عظیم برای فردای این دیار خواهد بود.

زاهدی بیان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره دانشجویانی که با خون خود روز دانشجو را در تقویم مقدسمان به یادگار نشاندند و با یادآوری رشادت هزاران دانشجوی جوانی که در عرصه مبارزات انقلاب و در هنگامه هشت سال دفاع مقدس، جان عزیز خویش را نثار نهال نهضت نمودند، 16 آذر را به فرزندان عزیز ملت، دانشجویان آگاه و بصیر سراسر کشور و به دانشجویان مومنی که در اقصی نقاط گیتی مشغول تحصیل علم هستند تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق و تعالی آنهارا از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۶ آذر ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91091608473
  • خبرنگار : 90004