دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم:

باید نظارت قوی‌تری بر سینما و تئاتر شود/ برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی پررنگ‌تر شود

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم گفت: تاکنون در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی ضعف وجود داشته‌ و برگزاری این کرسی‌ها باید با حضور پر رنگ‌تر دانشجویان تقویت شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم گفت: تاکنون در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی ضعف وجود داشته‌ و برگزاری این کرسی‌ها باید با حضور پر رنگ‌تر دانشجویان تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، مصطفی روحی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم در نشستی خبری افزود: پیشنهاد مذاکره با آمریکا را محکوم می‌کنیم و معتقدیم رابطه با دولت امریکا وابسته به شرایطی است.

وی افزود: دولت آمریکا باید به ملت شریف ایران احترام گذاشته و از موضع قدرت و سلطه به جمهوری اسلامی ایران نظر نکند،هم چنین آمریکا باید حقوق ضایع شده 33 سال گذشته ایران را جبران کند.

عضو مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان قم، با اشاره به پیگیری طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس گفت: جنبش دانشجویی هرگونه تصویب طرحی که قدرت طی آن به جمع محدودی منتقل شود را محکوم می‌کند.

روحی تاکید کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولین در دانشگاه‌ها، جنبش‌های دانشجویی از روند حضور مسئولین راضی نبوده و با چندین نفر از مسئولین مکاتبه کرده اما حضور فعالی در بدنه دانشجویی نداشتند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم ابراز کرد: در زمینه فرهنگ تلاش‌های خوبی در کشور شده است اما معتقدیم باید نظارت قوی‌تری بر سینما و تئاتر توسط متولیان امر شود.

وی تاکید کرد: تولید فیلم‌های توهین آمیز به خانواده شهدا و اقشار متدین و نمایش چهره سیاه از ایران محصول نظارت ضعیف فرهنگی از سوی متولیان فرهنگی کشور است و بدنه دانشجویی اعلام آمادگی می‌کند که در زمینه فرهنگ همکاری کند.

روحی افزود: در زمینه فرهنگ و سیاست فعالیت‌های خوبی در دانشگاه‌ها شده است اما با توجه به روحیه آرمان‌گرایی در دانشجویان برای ما راضی کننده نیست.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۶ آذر ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91091608439
  • خبرنگار :