کمیته حمایت از خبرنگاران:اسرائیل درباره حمله به ساختمان رسانه‌ها در غزه پاسخگو باشد

کمیته حمایت از خبرنگاران اعلام کرد: اسرائیل باید در خصوص هدف قرار دادن خبرنگاران و ساختمان‌ رسانه‌ها در زمان حمله اخیرش به نوار غزه سریعا پاسخ‌گو باشد.

کمیته حمایت از خبرنگاران اعلام کرد: اسرائیل باید در خصوص هدف قرار دادن خبرنگاران و ساختمان‌ رسانه‌ها در زمان حمله اخیرش به نوار غزه سریعا پاسخ‌گو باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ناظر کمیته حمایت از خبرنگاران در نامه‌ای به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: حملات هوایی اسرائیل علیه خبرنگاران و تاسیسات رسانه‌ها در نوار غزه از تاریخ 18 تا 20 نوامبر باعث نگرانی شدید جامعه بین‌الملل شده است.

این کمیته مستقر در نیویورک تاکید کرد که فیلمبردار تلویزیون الاقصی متعلق به حماس و مدیر رادیوی غیردولتی القدس توسط رژیم صیهونیستی در دوران جنگ هشت روزه کشته شدند.

دست کم سه ساختمان رسانه‌ای از جمله دفتر خبرگزاری فرانسه طی تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه هدف حملات هوایی صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

این گروه همچنین اعلام کرد که از ارتش و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی درخواست کرده تا توضیحات خود را ارائه دهد.

"جوئل سیمون"، مدیر کمیته حمایت از خبرنگاران در نامه خود به نتانیاهو نوشت: ما از دولت شما درخواست می‌کنیم تا سریعا در مورد این اقداماتش پاسخ‌گو باشند.

مارک رگو، سخنگوی بنیامین نتانیاهو نیز گفت: اسرائیل از طریق سفیر خود در آمریکا به این نامه پاسخ خواهد داد.

وی مدعی شد که رژیم صهیونیستی هر آنچه در توان داشته است برای جلوگیری از کشته شدن خبرنگاران در زمان درگیری‌ها در نوار غزه انجام داد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ آذر ۱۳۹۱ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 91091306564
  • خبرنگار : 71402