رییس کمیته حافظ منافع مصر در حیاط مجلس: امیدوارم با همدلی شاهد آزادی فلسطین و غزه باشیم

رییس دفتر حفاظت منافع مصر در تهران ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی مردم مسلمان جهان شاهد آزادی فلسطین و غزه باشیم.

رییس دفتر حفاظت منافع مصر در تهران ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی مردم مسلمان جهان شاهد آزادی فلسطین و غزه باشیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خالد السعید ابراهیم عماره در سخنان کوتاهی بین نمایندگان معترض مجلس به حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه که مقابل مقبره شهدای گمنام مجلس تجمع کرده بودند، ضمن ابراز خشنودی برای حضور در بین ملت شریف ایران، گفت: از اینکه ملت ایران از مردم غزه حمایت کرده و در محکومیت اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می‌کنند خوشحالم.

وی افزود: امروز برای من روز افتخارآفرینی است، امیدوارم زمانی شاهد باشیم که در پناه این حمایت‌ها، مردم مظلوم غزه به پیروزی برسند و فلسطین آزاد شود.

رییس دفتر حفاظت منافع مصر در تهران تاکید کرد: اگر همه با یکدیگر همدل و همراه باشیم و برای آزادی فلسطین تلاش کنیم شاهد در آغوش کشیدن ملت فسلطین خواهیم بود که انشاءالله با حمایت‌ها و تجمع‌ها به نتیجه دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس بعد از پایان جلسه علنی در محکومیت اقدامات رژیم اشغالگر قدس ددر حمله به غزه در مقابل مقبره‌الشهدای گمنام مجلس واقع در حیاط بهارستان تجمع کردند و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و الله اکبر، انزجار خود را اعلام کردند.

همچنین در دست نمایندگان پلاکاردهایی با مضامینی همچون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و پرچم یا حسین، دیده می‌شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱ آذر ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91090100462
  • خبرنگار : 71234