نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای احیای امر به معروف، محرم است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از بهترین فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از بهترین فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم است.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در قرآن کریم و احادیثی که از سوی نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین (ع) آمده امر به معروف و نهی از منکر شریف‌ترین و مهمترین فریضه عنوان شده و تاکید بر این فریضه تا اندازه‌ای است که آن بزرگواران مومن واقعی بودن را در گرو اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که «امر به معروف و نهی از منکر روش پیامبران و شیوه صالحان و فریضه بزرگ الهی است که سایر فرایض به وسیله آن به پا داشته می‌شود» تصریح کرد: در پرتو امر به معروف و نهی از منکر راه‌ها امن، کسب‌ها حلال، حقوق افراد تامین و زمین‌ها آباد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: حرکت ابی عبدالله(ع) برای سلطنت و دنیا نبود، ایشان برای احیای دین خدا و امر به معروف و نهی از منکر حرکت کردند.

وی افزود: روز به روز بر عظمت و عزت سیدالشهدا(ع) در جهان افزوده می‌شود.

وی همچنین بر شرکت عموم مردم در آئین ماه محرم الحرام تأکید و این ماه را رمز بقای اسلام و خون حضرت سیدالشهدا(ع) را احیاگر دین اسلام عنوان کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۹ آبان ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91082918580
  • خبرنگار :