مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

جلسات سخنرانی در ماه محرم از یک ساعت بیشتر نشود

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز به 100 مبلغ دینی در نقاط مختلف استان با توجه به جمعیت و آسیب‌های موجود ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز به 100 مبلغ دینی در نقاط مختلف استان با توجه به جمعیت و آسیب‌های موجود ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت الله اروجی در همایش طلایه داران تبلیغ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: با توجه به کمبود اعتبارات مالی این سازمان، تاکنون امکان حضور مبلغان دینی در 100 نقطه استان استان میسر نشده که امیدواریم با عنایت مسوولان امر زمینه حضور مبلغان در سطح استان فراهم شود.

وی با بیان این‌که «سیاست گذاری‌های تبلیغی برای ماه محرم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان در اختیار مسئولین فرهنگی قرار گرفته است» افزود: مراسم‌های ماه محرم باید به صورت عظیم و یکپارچه در سطح استان برگزار شود.

اروجی اجتماع عظیم عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) به صورت متحد و یکپارچه را نماد وحدت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی از وجود یک هزار و 800 پایگاه تبلیغی در استان خبر داد و افزود: مبلغان در این پایگاه‌ها به صورت مستمر در زمینه‌های تبلیغ فعالیت می‌کنند.

اروجی افزود: جلسات سخنرانی در ماه محرم نباید از یک ساعت بیشتر شود و مباحث مطرح شده در این جلسات باید در حد درک و فهم افراد باشد.

وی تصریح کرد: مجالس عزاداری در ماه محرم در محله‌ها و تکایا برگزار شود که همه افراد بتوانند حضور یابند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ آبان ۱۳۹۱ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91082717454
  • خبرنگار :