حمایت‌های آمریکا نشست شورای امنیت درخصوص غزه را بدون نتیجه کرد

آمریکا بار دیگر با حمایت‌های بی چون و چرای خود از رژیم صهیونیستی نشست شورای امنیت در خصوص حملات این رژیم به نوار غزه را به شکست کشاند.

آمریکا بار دیگر با حمایت‌های بی چون و چرای خود از رژیم صهیونیستی نشست شورای امنیت در خصوص حملات این رژیم به نوار غزه را به شکست کشاند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، آمریکا بار دیگر در شورای امنیت به طور کامل از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمایت کرد و مانع صدور قطعنامه و یا حتی بیانیه محکوم کننده از سوی این شورا علیه رژیم صهیونیستی شد.

نشست شورای امنیت که چهارشنبه شب و به درخواست مصر برای بررسی و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه برگزار شده بود با مخالفت آمریکا و تا حدودی انگلیس نتوانست به نتیجه‌ای برسد و بدون نتیجه به کار خود پایان داد.

سوزان رایس، نماینده آمریکا در سازمان ملل در این نشست با تروریست خواندن گروه‌های مقاومت وابسته به حماس گفت: حملات موشکی که از سوی غزه به سمت اسرائیل انجام می‌شود باید متوقف شود واین حق اسرائیل است که از خود دفاع کند.

ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل نیز اعلام کرد با وجود به نتیجه نرسیدن نشست شورای امنیت، فلسطین ودیگر کشورهای عربی به تلاش‌های خود برای محکوم و متوقف کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه می‌دهد.

محمد کامل عمرو، وزیر خارجه مصر نیز در سخنانی از مقامات واشنگتن خواست تا هر چه سریعتر برای متوقف کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که تا صبح امروز (پنج شنبه) نیز ادامه داشته وارد عمل شوند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۵ آبان ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 91082516177
  • خبرنگار : 71430