تذکر کوچک زاده به طرح موضوع مرگ وبلاگ نویس ایرانی از تریبون مجلس

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی از طرح موضوع مرگ وبلاگ نویس ایرانی در زندان از تریبون مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی از طرح موضوع مرگ وبلاگ نویس ایرانی در زندان از تریبون مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مهدی کوچک‌زاده در این تذکر اظهار کرد: دلم به حال مظلومیت نظام می‌سوزد، آنچه آقای توکلی از تریبون مجلس اعلام کرد که یک نفر در زندان مرده و شما گفتید کمیسیون امنیت موضوع را پیگیری می‌کند ما هم در جریان این موضوع هستیم و می‌دانیم نظام و مسئولین به آن رسیدگی می‌کنند.

کوچک‌زاده تصریح کرد: آبروی نظام بیشتر از آبروی من مهم است چرا وقتی چیزی در حال رسیدگی است کسی از تریبون مجلس آن را اعلام می‌کند؟

وی در بخش دیگری از تذکر خود از ایرج ندیمی به خاطر عنوان کردن نام وی به عنوان موافق طرح تامین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب پذیر انتقاد کرد و گفت: طبق این طرح دولت موظف است گوشت و مرغ و ... بخرد و به افراد تحت پوشش کمیته امداد بدهد، علیرغم این که من با این طرح موافق بودم آن را امضاء نکردم زیرا نگرانی داشتم.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری سال 92 خاطر نشان کرد:‌اگر این طرح مصوب شد و دولت گوشت و مرغ و برنج به محرومین داد نگویید که این برای خرید رای است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ آبان ۱۳۹۱ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91082113003
  • خبرنگار : 71132