وقوع سیل در بیش از 10 شهر و روستای شهرستانهای شاهرود و میامی

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان از وقوع سیل در بیش از 10 شهر و روستای شهرستانهای شاهرود و میامی در دو روز گذشته خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان از وقوع سیل در بیش از 10 شهر و روستای شهرستانهای شاهرود و میامی در دو روز گذشته خبر داد.

احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، گفت: با وجود بارندگی در طی دو روز گذشته در نقاط مختلف استان سمنان، شدت بارندگی در شهرستان‌های شاهرود و میامی نسبت به سایر مناطق استان بیشتر گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: به طوری که در 24 ساعت گذشته، بیش از 44.2 میلیمتر بارندگی در شهرستان میامی ثبت شده است، که این مقدار بارندگی، معادل یک سوم میانگین بارندگی یکسال در این شهرستان است.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان افزود: بر اثر بارش شدید باران، بخش های مختلف شهرستان شاهرود و میامی، علی الخصوص بخش هایی از منطقه کالپوش در شهرستان میامی دچار سیل شدند که در پی آن خسارتهایی به بخشهای مسکونی، کشاورزی، راه و تأسیسات زیربنایی وارد شده است.

طاهری اضافه کرد: سیل در بیش از 10 روستای منطقه کالپوش و تعدادی از روستاهای منطقه میامی و روستاها و شهرهای شمالی شهرستان شاهرود، از جمله شهر کلاته خیج اتفاق افتاده است.

وی همچنین تصریح کرد: با مساعد شدن شرایط جوی، کارشناسان دستگاه‌های مختلف به مناطق سیل زده اعزام شدند و در حال برآورد خسارات احتمالی هستند و نهایتاً تا دو روز آینده گزارش دقیق و برآورد نهایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ آبان ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 91080905592
  • خبرنگار :