«میلیاردر» به دانشگاه رسید

پاساژ، دانشگاه و خیابان های اطراف دانشگاه، لوکیشن امروز (سه‌شنبه) سریال «میلیاردر» بود که سامان گوران در نقش بهادر و نرگس محمدی در نقش رها، در آن ایفای نقش کردند.

پاساژ، دانشگاه و خیابان های اطراف دانشگاه، لوکیشن امروز (سه‌شنبه) سریال «میلیاردر» بود که سامان گوران در نقش بهادر و نرگس محمدی در نقش رها، در آن ایفای نقش کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، عرشیا آقاحسینی در نقش شهریار و کریم امینی در نقش آرش هم دو بازیگری هستند که احتمالاً فردا چهارشنبه مقابل دوربین می روند.

اما داستان میلیاردر، درباره پسری به نام بهادر است که برای پیداکردن کار به هر دری می زند تا اینکه در شرکتی بزرگ و خانوادگی استخدام می‌شود.

در این شرکت ‌همه اهل زد و بند هستند و اغلب از جایگاهشان سوء استفاده می‌کنند. بهادر ساده دل ناخواسته با خیلی از این افراد درمی‌افتد که ماجراهای طنز زیبایی را به همراه می‌آورد.

علی پیردوست درنقش دایی هوشنگ، زهیر یاری در نقش بهمن، سحر زکریا در نقش آذر خواهر بهمن و دختر فرجام، محمدرضا شریفی‌نیا در نقش فرجام رییس شرکت، عاطفه رضوی در نقش سیمین زن فرجام، علیرضا کمالی‌نژاد در نقش منصور داماد فرجام، نیما شاهرخ در نقش تیراداد پسر بزرگ، مجید مظفری در نقش ولی پدر بهادر، آرام جعفری در نقش شیرین خواهر بهادر، رامین راستاد در نقش خسرو داماد ولی از بازیگران سریال میلیاردر هستند.

مجموعه «میلیاردر» که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک و توسط رامین عباسی‌زاده تهیه می‌شود، قرار است در قالب 50 قسمت طی پنج شب در هفته روی آنتن شبکه یک قرار بگیرد.

اما عوامل پشت دوربین «میلیاردر» نیز عبارتند از:

رضا میهن دوست: نویسنده / رامین عباسی‌زاده: تهیه کننده/ علیرضا امینی:کارگردان/، اسماعیل اقاجانی: تصویر برداری / صدابردار: علی کیان ارثی / گریم: شهرام خلج/ طراح صحنه: امیرحسین حداد/ طراح لباس : هانیه امیدی/ مدیر تدارکات : حیدر زرقومی/ مدیر تولید: سحر مصیبی / تدوین: رضا مطهری، صداگذار: نادر بادامچی/ عکاس : حسن ناهی/ دستیار یک و برنامه ریز: علی جناب/ دستیار یک فیلمبردار: محمد حیدری.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ مهر ۱۳۹۱ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91072516755
  • خبرنگار :