رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:خون شهدای بحرین پایمال نخواهد شد

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: خون شهدای بحرین پایمال نخواهد شد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: خون شهدای بحرین پایمال نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در مراسم پاسداشت بیداری اسلامی و شهدای بحرین در حضور جمعی از خانواده‌های شهدای بحرین در محل امام‌زاده محمد معروف به گنبد خشتی اظهار کرد: این وعده خداوند است و دلیل روشن این امر خون صالحان و پاکان است، همانطور که خون امام حسین(ع) پایمال نشد و اثری از یزید و یزیدیان نیست.

وی تصریح کرد: به وعده خداوند و ‌آیات قرآن توجه داشته باشید که خداوند می‌فرماید مردم زیادی بودند که همراه پیامبران در برابر دشمنان خدا و انبیاء مبارزه می‌کردند و این ایستادگی زحمت فراوانی دارد.

محمدی خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید همراهان پیامبر برای مشکلاتی که کشیدند هیچ گاه دچار ضعف و بی‌رغبتی و تسلیم دشمن نشدند و خداوند صابران را دوست دارند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: آنها که از مبارزه خسته نشدند حرفشان این بود که خدایا گناهانمان را ببخش و ما را بر کافران پیروز کن و در نتیجه صبر و استقامت و کمک خواستن از خداوند اجر و پاداش دنیا و آخرت را به آن‌ها عنایت می‌کند.

وی اضافه کرد: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی شکل گرفت و سال گذشته چهار عنصر وابسته در منطقه سقوط کردند.

وی با اشاره به این آیه قرآن که "ای مومنین اگر دین خدا را یاری کنید خداوند شما را یاری می‌کند"، گفت: کسی که از مومنین دفاع می‌کند خداوند است و مومنین به یاری او باقی می‌مانند.

وی در پایان اظهار کرد: امام رضا(ع) فرمود که ایمان مومن کامل نمی‌شود مگر این که سه سنت را عملی کند، نخست رازداری، دوم مدارا با مردم و سوم صبر در سختی‌ها و مشکلات است و خوشبختانه جمع‌بندی این حرکات در کشورهای اسلامی پیشرفت مسلمانان و عقب‌نشینی ظالمان است.

محمدی خاطرنشان کرد: دچار غم و اندوه نشوید، زیرا این شما هستید که پیروزید اگر ایمان داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر تا دیروز قرائت قرآن و نماز وسیله ارتباط انسان و خداوند بود و این سرمایه نمی‌توانست مانع از بسیاری از مشکلات شود، خداوند را شاکریم که امروز توانستیم به کمک قرآن بر ظالمان غلبه کنیم.

وی تصریح کرد: محفل ما محفل هم‌دردی و هم‌صدایی با مظلومان است، مظلومانی که فریادشان را به گوش عالم رسانده‌اند.

گنابادی‌نژاد افزود: خدا را شاکریم که در پرتوی عنایت رهبری شاهد شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه هستیم که یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مظلومیت مردم بحرین چند برابر سایر ملت‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم بحرین از طرفی شهید تقدیم می‌کردند و گلوله‌های سعودی سینه آنان را می‌درید و از دیگر سو رسانه‌های استکبار با شعار حقوق بشر و آزادی هیچ کلامی از این مردم مظلوم به میان نمی‌آوردند.

گنابادی‌نژاد ابراز امیدواری کرد: تمام مردم مظلوم منطقه موفق بشوند تا حکام ظالم را ریشه کن کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۰ مهر ۱۳۹۱ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91072013246
  • خبرنگار :