آتش‌نشانان با آرمان‌هاي امام راحل تجديد بيعت كردند

مديرعامل آتش‌نشاني خبرداد: افزايش 289 درصدي رضايت شهروندان از آتش‌نشانان

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از افزايش 289 درصدي رضايت شهروندان از عملكرد آتش‌نشاني در سال 90 نسبت به سال 89 خبرداد.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از افزايش 289 درصدي رضايت شهروندان از عملكرد آتش‌نشاني در سال 90 نسبت به سال 89 خبرداد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر رضا خوشزاد در آيين تجديد بيعت آتش‌نشانان با آرمان‌هاي امام (ره) و ديدار با يادگار امام كه شب گذشته در حرم مطهر برگزار شد عشق و علاقه و از جان گذشتگي و توانايي جسماني و مهارت فني را از ويژگي‌هاي آتش‌نشانان برشمرد و گفت: مشاركت مردمي و توجه به آموزش‌هاي عمومي از اولويت‌هاي ما است.

خوشزاد با اشاره به فعاليت 12 هزار آتش‌نشان داوطلب در سازمان آتش‌نشاني شهر تهران گفت: يكي از برنامه‌هاي ما كاهش زمان رسيدن به محل حوادث است.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدماتي ايمني شهرداري تهران با بيان اينكه آتش‌نشانان تهراني ظرف كمتر از 40 ثانيه از ايستگاه خارج مي‌شوند گفت: نهادينه‌كردن فرهنگ ايمني از اهداف ديگري است كه بايد در سطح شهر تهران به آن توجه ويژه شود.

به گزارش ايسنا، وي با اشاره به سطح رضايتمندي مردم در عملكرد آتش‌نشاني كه در سامانه 1888 ثبت مي‌شود گفت: بيشترين رتبه رضايتمندي شهروندان مربوط به سازمان آتش‌نشاني است به طوري كه در سال 90 نسبت به 89 با افزايش 289 درصدي رضايت شهروندان از عملكرد آتش‌نشاني روبه رو بوديم.

خوشزاد همچنين در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به راه‌اندازي شش ايستگاه جديد در اين ايام و اضافه‌شدن آن به ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني پايتخت گفت: با افتتاح اين شش ايستگاه كه پنج‌تاي آن در محل‌هاي جديد افتتاح خواهد شد، شمار ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني پايتخت به 100 خواهد رسيد كه برنامه داريم تا پايان سال 92 اين تعداد را به 120 ايستگاه برسانيم.

به گزارش ايسنا، همزمان با روز آتش‌نشان بيش از هزار تن از آتش‌نشانان پايتخت به همراه مديرعامل و معاونان سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با آرمان‌هاي امام راحل (ره) تجديد بيعت كرده و نماز مغرب و عشا را به امامت سيدحسن‌خميني اقامه كردند.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۷ مهر ۱۳۹۱ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91070704353
  • خبرنگار : 71431