رحيمي: حمله اسرائيل به ايران مانند حمله پشه به يك فيل است

معاون اول رييس‌جمهور با ابراز خشنودي از ساخت كارخانه استحصال موليبدن اظهار كرد: سرمايه‌اي كه تاكنون هدر مي‌رفت، امروز به دست دانشمندان كشور، ديگر از بين نمي‌رود و مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

معاون اول رييس‌جمهور با ابراز خشنودي از ساخت كارخانه استحصال موليبدن اظهار كرد: سرمايه‌اي كه تاكنون هدر مي‌رفت، امروز به دست دانشمندان كشور، ديگر از بين نمي‌رود و مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا رحيمي در مراسم افتتاح پروژه ملي استحصال موليبدن در استان آذربايجان شرقي، با تاكيد بر اينكه "ما بايد تمام كارخانجات پايين‌دستي اين كارخانه را نيز در اينجا بسازيم و حتي كارخانه هواپيماسازي را نيز به اينجا بياوريم"، گفت: كشور ما از نظر رشد و پيشرفت وضعيت خوبي دارد و دشمنان ما هم با اين مساله مشكل دارند وگرنه آنها مي‌دانند كه ما به دنبال بمب هسته‌يي نيستيم اما از آنجا كه كشور ما در حوزه علم به خوبي در حال پيشرفت است، اين مساله آمريكايي‌ها را ناراحت كرده است.

وي در ادامه، به ساخت فيلم موهن عليه پيامبر اسلام(ص) اشاره كرد و افزود: صهيونيست‌ها حتي پيامبر خود را نيز قبول ندارند و شان پيامبر خود را نيز حفظ نمي‌كنند چه رسد به اينكه پيامبر ما را مورد احترام قرار دهند. همين كار آنها نيز در واكنش به رشد اسلام در جهان است كه آنها را ناراحت كرده است.

وي با بيان اينكه "كشور ما در زمينه پيشرفت در جهان اسلام پيشتاز است و دانشمندان ما سنگرهاي علم را يكي پس از ديگري فتح مي‌كنند"، به تهديدات اسرائيل عليه كشورمان اشاره كرد و گفت: حمله اسرائيل به ايران مانند اين است كه بگويد يك پشه آلوده مي‌خواهد به يك فيل حمله كند. آنها حتي از يك گروه به نام حزب‌الله شكست خوردند، حالا مي‌خواهند ما را تهديد كنند اما آنها بدانند كه نبايد با دم شير بازي كرد.

معاون اول رييس‌جمهور در ادامه، با اشاره به زلزله اخير آذربايجان شرقي اظهار كرد: گروهي از جوانان اين مرز و بوم نحوه رسيدگي به زلزله‌هاي كشورهاي ديگر را بررسي كنند، آن وقت خواهند ديد كه رسيدگي و سرعت عمل دستگاه‌هاي دولتي در اين زلزله بي‌سابقه بوده است و ما در هيچ كجا با چنين سرعت عملي مواجه نبوديم.

رحيمي اضافه كرد: جلساتي براي بررسي مشكلات زلزله‌زدگان برگزار كرده‌ايم كه ادامه آن جلسات را امشب در استانداري خواهيم داشت و تصميمات جديدي نيز خواهيم گرفت. آقاي رييس‌جمهور دستور دادند كه دستگاه‌هاي دولتي تا آنجا كه در توان دارند مشكلات زلزله‌زدگان را حل كنند و البته در شرايط فعلي تامين مسكن براي زلزله‌زدگان در اولويت قرار دارد.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91062817098
  • خبرنگار :