رسايي مطرح كرد:

همراهي بخشي از اصولگرايان با اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده

يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس، در ارايه‌ي تحليل خود از رقابت جريانات و گروه‌ها در انتخابات آينده‌ي رياست جمهوري گفت كه بخشي از جريان اصلاح‌طلب در اين دوره از انتخابات تحت پوشش اصولگرايان و همسو با آنها وارد عرصه‌ي انتخابات خواهند شد.

يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس، در ارايه‌ي تحليل خود از رقابت جريانات و گروه‌ها در انتخابات آينده‌ي رياست جمهوري گفت كه بخشي از جريان اصلاح‌طلب در اين دوره از انتخابات تحت پوشش اصولگرايان و همسو با آنها وارد عرصه‌ي انتخابات خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين حميد رسايي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: با توجه به عملكرد افراطي و همسو با خارج، اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده‌ي رياست جمهوري پايگاه و بدنه‌ي اجتماعي ندارند و قاعدتا با بخشي از اصولگراياني كه همسو با آنها هستند همان‌طور كه تا كنون در مجلس و بيرون از مجلس با يكديگر همنوا شده‌اند در انتخابات حاضر مي‌شوند و تحت پوشش و لواي آنها پا به عرصه‌ي رقابت‌هاي انتخاباتي مي‌گذارند.

وي افزود: اين دسته از اصولگرايان نيز با توجه به اين‌كه به دنبال راي هستند و به راي اصلاح‌طلبان طمع دارند از اين همخواني و همنوايي استقبال مي‌كنند.

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اين‌كه رقابت‌هاي انتخابات رياست جمهوري نهايتا درون خانواده‌ي نظام و معتقدين به نظام انجام خواهد شد، تصريح كرد: به نظر مي‌رسد اختلاف سليقه در جريان اصولگرا در حد و اندازه‌اي هست كه گزينه‌هاي مختلفي عرضه شوند. بدنه‌ي جامعه هم به دنبال سليقه‌هاي مختلف هستند. بنابراين قاعدتا همانند انتخابات دوره نهم گزينه‌هاي مختلفي به ميدان خواهند آمد و مردم يكي از آنها را انتخاب مي‌كنند.

رسايي درباره‌ي اظهارات آيت‌الله مهدوي كني مبني بر استقبال از حضور جريانات اصلاح‌طلب در انتخابات آينده‌ي رياست جمهوري گفت: با توجه به مواضع ديگر، منظور ايشان اين است كه اصلاح‌طلبان در صورتي كه از رفتارشان اعلام برائت كنند و اقداماتشان را جبران كنند مي‌توانند وارد عرصه شوند و اصلاح‌طلباني كه به تعبير رهبري گناه نابخشودني مرتكب شده و دشمن را جري كرده‌اند بايد مجازاتشان را بكشند.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اين‌كه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات تاثير چنداني در مشاركت مردم ندارد، يادآور شد: در انتخابات مجلس، اصلاح‌طلبان تحريم چراغ خاموش كرده بودند اما در حضور انتخاباتي مردم نقشي نداشند.

وي در پايان گفت: در انتخابات پيش رو رقابت بين گروه‌ها و جرياناتي كه درون نظام هستند صورت خواهد گرفت و مردم در آن رقابت طعم مورد نظر خود را از بين گزينه‌هاي موجود انتخاب مي‌كنند و فضاي رقابتي نيز وجود خواهد داشت.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91062816553
  • خبرنگار : 71132