طلاب مشهدي در تجمعي خواستار شدند: هتاكان پيامبر و كشيش آمريكائي اعدام گردند

علما و روحانيون مشهد مقدس با برگزاري تجمع اعتراض آميز در مدرسه عالي نواب خواستار اعدام عاملان هتاكي به پيامبر گرامي اسلام شدند.

علما و روحانيون مشهد مقدس با برگزاري تجمع اعتراض آميز در مدرسه عالي نواب خواستار اعدام عاملان هتاكي به پيامبر گرامي اسلام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان علما و روحانيون مشهد با برگزاري تجمعي اعتراض‌آميز در مدرسه عالي نواب اهانت به وجود مقدس پيامبر گرامي اسلام را به شدت محكوم و خواستار اعدام عاملان هتك حرمت به پيامبر اعظم(ص) شدند.

در اين مراسم كه آيت‌الله واعظ طبسي، آيت الله معصومي و ديگر بزرگان حوزه علميه مشهد مقدس حضور داشتند معترضين با سر دادن شعارهاي"اهانت به اسلام شيوه كافران است، اتحاد انسجام سفارش قرآن است"، "اي دشمن پيامبر مرگت باد مرگت باد"، امت اسلام به خروش آمده، خون محمدي به جوش آمده" "يا ايها المسلمون اتحدوا اتحدوا" خواستار متحد شدن مسلمانان در پاسخي محكم به اين هتك حرمت شدند.

روحانيون معترض و خشمگين همچنين با شعار "مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل" آمريكا و اسرائيل جنايت كار را متهم اصلي اين هتك حرمت معرفي كردند.

معترضين در ادامه اعتراض خود با تاكيد بر اين‌كه «هركس به مقام پيامبر گرامي اسلام هتك حرمت و جسارت نمايد بايد اعدام شود» خواستار اعدام هتاكان پيامبر گرامي اسلام و به خصوص كارگردان اين فيلم و كشيش افراطي آمريكائي شدند.

انتهاي پیام

  • یکشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91062615428
  • خبرنگار :