يك پژوهشگر دینی: اقدام موهن آمريكا نشان از ترس آن‌ها از موج بيداري اسلامي است

رييس اداره تبليغات اسلامی جاسك گفت: اكنون كه موج بيدار‌ی و اسلام‌خواهی در جهان رو به گسترش است آمريكا و اسرائيل با هدف اختلاف ميان مسلمين پس از سوزاندن قرآن‌ به توطئه‌ای ديگر و توهين به ساحت شريف و مقدس پيغمبر گرامی اسلام(ص) روی آورده‌اند.

رييس اداره تبليغات اسلامی جاسك گفت: اكنون كه موج بيدار‌ی و اسلام‌خواهی در جهان رو به گسترش است آمريكا و اسرائيل با هدف اختلاف ميان مسلمين پس از سوزاندن قرآن‌ به توطئه‌ای ديگر و توهين به ساحت شريف و مقدس پيغمبر گرامی اسلام(ص) روی آورده‌اند.

حجت‌الاسلام مجيد نيكخو در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ايران(ايسنا) منطقه خلیج فارس، با اشاره به توطئه اخير سردمداران كفر و استكبار در توهين به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) گفت: امروز آمريكا و رژيم صهيونيستی در دنيا منزوی شده و هيچگونه قدرتی در مقابل جهان اسلام ندارند، بنابراين بيداری اسلامی و گسترش روزافزون اسلام در جهان خشم آنها را برافروخته است.

وی با اشاره به توطئه‌های شيطان بزرگ در 10 سال اخير تصريح كرد: اكنون كه موج بيدار‌خواهی و اسلام‌خواهی در جهان رو به گسترش است آمريكا و اسرائيل با هدف اختلاف ميان مسلمين پس از سوزاندن قرآن كريم به توطئه‌ای ديگر و آن توهين به ساحت شريف و مقدس پيغمبر گرامی اسلام(ص) روی آورده‌اند.

رييس اداره تبليغات اسلامی جاسك اين حركت توهين‌آميز را بسيار زشت خواند و افزود: آمريكا با ساخت و انتشار فيلم موهن آمريكايی ـ صهيونيستی خود و توهين به پيغمبر گرامی اسلام(ص)، خشم ميليون‌ها مسلمان جهان را برانگيخته و باعث نفرت بيش از پيش آنها از آمريكا و رژيم صهيونيستی شده است.

نيكخو بيان كرد: دشمنان اسلام با اين كار خود خشم كشورهای اسلامی را برافروختند و باعث به آتش كشيده شدن سفارتخانه‌های خودشان در بسياری از كشورهای اسلامی شدند.

وی همچنین آشكارشدن دورويی و نفاق دولت ايالات متحده در منطقه در بی‌پاسخ گذاشتن و عدم برخورد با اين توهين را از ديگر عواقب اين توهين آشكار عنوان كرد و افزود: تاثيرپذيری و تبعيت تمامی اركان سياسی و تبليغاتی آمريكا از صهيونيست‌ها در اين نوع حركات كاملا آشكار است.

این پژوهشگر ديني خاطرنشان کرد: اين توهين‌ها در حالی صورت می‌گيرد كه جهان اسلام با دسيسه‌آفرينی‌های غرب و استكبار، گرفتار مشكلات پيچيده بسياری است و تفرقه‌افكنی عوامل صهيونيست در ميان كشورهای اسلامی، آنها را از رسيدن به راهكاری واقعی برای مقابله با اين قبيل اقدامات عاجز كرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: اينگونه اقدامات مذبوحانه كه در راستای پروژه اسلام‌‌ستيزی و ايجاد شكاف و اختلاف ميان پيروان اديان الهی، هر ازگاهی توسط استكبار جهانی طراحی و اجرا می‌شود، گواه آشكاری بر ترس و واهمه بيش از پيش دشمنان از موج گسترده بيداری اسلامی در منطقه و جهان و استيصال و درماندگی آنها در برابر منطق هميشه جاودان و به حق اسلام است.

وی با بيان اين‌كه «اين روزها مسلمانان با يكديگر بيش از قبل با يكديگر متحد شده‌اند و جانانه محبت خود را نسبت به پيامبر اسلام ابراز می‌كنند» تصريح كرد: مسلمانان با هجوم به سمت مراكز سياسی آمريكا در كشورهای مختلف اسلامی انزجار خود را از اين حركت آمريكايی، صهيونيستی اعلام كرده‌اند.

وی در پايان با اشاره به صلابت ايران در مقابل خواسته‌های مزدورانه آمريكا و اسرائيل گفت: آمريكا و همدستانش مانند گرگی هستند كه می‌خواهد با درندگی به اهداف شومش برسد اما دستشان به طعمه نمی‌رسد و از خشم نفرت فرياد سر می‌دهند.

انتهاي پیام

  • یکشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91062615404
  • خبرنگار :