دانشجويان علم‌و‌صنعت در اعتراض به توهين به پيامبر(ص) تجمع كردند

جمعي از دانشجويان و استادان دانشگاه علم و صنعت پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد اين دانشگاه، در اعتراض به فيلم توهين‌آميز عليه پيامبر اسلام (ص)، تجمع ضدآمريكايي برگزار كردند.

جمعي از دانشجويان و استادان دانشگاه علم و صنعت پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد اين دانشگاه، در اعتراض به فيلم توهين‌آميز عليه پيامبر اسلام (ص)، تجمع ضدآمريكايي برگزار كردند.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دانشگاهيان دانشگاه علم و صنعت با سر دادن شعارهايي از جمله "الله اكبر، لا اله الا الله، محمد رسول الله، آمريكا عدوالله"، "مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر اسرائيل"، "مرگ بر انگليس"، "دانشجو بيدار است از آمريكا بيزار است"، "آمريكا آمريكا ننگت باد"، "رهبر اگر فرمان دهد جان را فدايش مي‌كنم"، "خوني كه در رگ ماست هديه به رهبر ماست"، "اسرائيل، آمريكا دشمن دين خدا"، "شعار ملت ما مرگ بر آمريكا"، "يا ايها المسلمون اتحدوا اتحدوا"، "سكوت در برابر اهانت، خيانت است خيانت"، "توهين به ساحت نبي، توهين به كل اسلام" تجمع خود را آغاز كردند و به سمت مزار شهداي گمنام دانشگاه علم و صنعت حركت كردند.

بر اساس اين گزارش، در ميان تجمع‌كنندگان، تمدن ـ استاندار تهران، جبل‌عاملي ـ رييس دانشگاه علم و صنعت، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علم و صنعت و امام جماعت اين دانشگاه حضور داشتند.

در ادامه اين تجمع، حجت‌الاسلام والمسملين حميدي امام جماعت دانشگاه علم و صنعت با اشاره به توهين به پيامبر اكرم (ص)، گفت: اين اتفاق همه مسلمانان و بلكه غيرمسلمانان و مسيحيان را ناراحت كرد و همه به آن اعتراض كردند. با توجه به اينكه در قرآن همه پيامبران مورد احترام قرار گرفته‌اند و از آنها تجليل شده است.

وي با اشاره به اينكه تمام كشورهاي اسلامي در برابر اين توهين به حركت درآمده‌اند، اظهار كرد: دشمنان مي‌خواستند خود را مقابل ايران قرار دهند اما الان مقابل تمام مسلمانان قرار گرفته‌اند پس خودشان بلايي سر خود آورده‌اند كه نتايج آن قابل توجه خواهد بود. دشمنان اسلام خود را رسوا و ضايع مي‌كنند چون قرآن از روز اول مساله علم و دانش و گفت‌وگو را مطرح مي‌كند و با آن سر و كار دارد.

حميدي با اشاره به اينكه راهپيمايي دانشگاه علم و صنعت به عنوان فيضيه دانشگاه‌ها مصادف با راهپيمايي طلاب شده است، تصريح كرد: سران كشورهاي عامل اين حركت اهانت‌آميز از جمله اوباما مي‌گويند به ما ربطي ندارد و اين اقدام توهين‌آميز را محكوم نمي‌كنند چون مي‌خواستند با جنگ نرم جلوي بيداري اسلامي را بگيرند اما خوشبختانه بيداري اسلامي روز به روز افزون‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ايسنا، در ادامه چلداوي يكي از اساتيد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اينكه ما در بحث منطقي كم نمي‌آوريم و اينها با منطق جلو نيامده‌اند بلكه با استفاده صوري از بحث آزادي بيان اقدام به حركت توهين‌آميز مي‌كنند، گفت: ما حتي با كساني كه خدا را قبول ندارند اگر با منطق جلو بيايند گفت‌وگو و بحث خواهيم كرد اما توهين خط قرمز است و در برابر توهين كوتاه نمي‌آييم.

وي در ادامه، بيانيه‌ بسيج اساتيد دانشگاه علم و صنعت در رابطه با حركت توهين‌آميز نسبت به ساحت پيامبر اكرم (ص) را قرائت كرد كه بخش‌هايي از آن به شرح زير است:

ـ بار ديگر دشمنان امت اسلامي كينه‌هاي در دل نهفته‌شان از شكست‌هاي اجدادشان را به فجيع‌ترين شكل ممكن بروز دادند و به راستي اهانت به اشرف مخلوقات كه تمام هستي طفلي حضور آن حضرت هستند به جز از جنايتكاراني مثل آمريكا و صهيونيسم برنمي‌آيد.

ـ قرآن ما را به تبعيت بي‌چون و چرا از آن نور مقدس امر مي‌كند و تمام آنچه كه داريم در اين وجود مقدس خلاصه مي‌شود اما دشمن به دنبال محك ميزان حساسيت ما به پيامبرمان است و اين عرصه امتحان بزرگي است كه اگر تمام هستي‌مان را در آن هزينه كنيم حق مطلب را ادا نكرده‌ايم.

ـ در ميدان حمايت از رسول، ملت‌هاي اسلامي و ملت بزرگ ايران خوش درخشيدند و مشت محكمي بر دهان ياوه‌گويان بي‌منطق نواختند.

ـ دشمنان اسلام وقتي در عرصه جدال عقلي موفق نبودند تنها راه را در برخورد حذفي و تخريبي يافتند كه اين روش رذيلانه خيلي زود نتيجه عكس خواهد داد و زود عقوبت اين گناه بزرگ را دشمنان اسلام از جمله آمريكا و صهيونيست خواهند ديد.

ـ ما اين مصيبت عظما را به امام عصر (عج) تسليت مي‌گوييم و عرض مي‌‌كنيم آقا و سرورمان با تمام هستي در حمايت از رسول اكرم در ميدان هستيم و هر چه در توان داريم براي ياري دين مبين و روشن‌بخشي به كار خواهيم بست.

ـ ما اساتيد دانشگاه علم و صنعت خواستار فعال شدن معاونت امور بين‌الملل قوه قضاييه در برخورد قانوني با عاملان اين اهانت هستيم.

به گزارش ايسنا، ‌در ادامه اين تجمع، بيانيه دانشگاهيان دانشگاه علم و صنعت قرائت شد كه بخش‌هايي از آن به شرح زير است:

ـ ملت مسلمان و مردم آزادي‌خواه جهان توهين به پيامبر نور و رحمت را محكوم مي‌كنند و معتقديم اين توهين از مقاصد سياسي نشات گرفته است كه از آستين آمريكاي جنايتكار با چراغ سبز رژيم غاصب صهيونيستي بيرون مي‌آيد.

ـ آمريكا به حقارتي رسيده كه سفارتش را تسخير مي‌كنند و سفير ملعونش را مي‌كشند و نمي‌توانند دم بر آورند.

ـ ملت‌هاي مسلمان بدانند اين حركت‌ هزينه‌هاي مالي و فكري هنگفت در بر داشته و اينها براي مقابله با بيداري اسلامي است اما به لطف خدا بيداري اسلامي به سراسر جهان كشيده خواهد شد و ما مخالفت با پيامبر را در رديف شرك با خدا مي‌دانيم.

ـ جهانيان بدانند مومنان و مسلمانان جهان توطئه‌ي صهيونيست‌ها را خنثي مي‌كنند و تمام آزادي‌خواهان دروغين را به خاك ذلت مي‌كشانند و به زودي در آستانه نظم نوين جهاني عزت اسلام و پيامبرش روز به روز بر جهانيان هويدا خواهد شد.

ـ دولت آمريكا در قبال اين حادثه كه با ادعاي آزادي بيان برخوردي نكرده است و با دست‌اندركاران ظاهري اين حركت نيز برخورد نداشته و اين حركت را محكوم نكرده است اما در مورد اظهارنظر در رابطه با هولوكاست زمين و زمان را به هم مي‌بافد پس ما دانشجويان هشدار مي‌دهيم كه منافع آنها را در هر جاي دنيا به مخاطره خواهيم انداخت.

ـ در پايان اين تجمع، تجمع‌كنندگان با سر دادن شعار مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، شعار ملت ما مرگ بر آمريكا، شعار هر مسلمان مرگ بر آمريكا، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش مي‌كنم، پرچم آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي را به آتش كشيدند.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91062615371
  • خبرنگار : 71381