يك كارشناس: آمريكا و اسرائيل مي‌خواهند با اين اهانت‌ها اثر اجلاس غيرمتعهدها را خنثي كنند

معاون تهذيب و تبيلغ حوزه‌هاي علميه قزوين گفت: مسلمانان بايد ارتباط سياسي خود را با كشورهاي عامل ساخت فيلم توهين به پيامبر(ص) قطع كنند.

معاون تهذيب و تبيلغ حوزه‌هاي علميه قزوين گفت: مسلمانان بايد ارتباط سياسي خود را با كشورهاي عامل ساخت فيلم توهين به پيامبر(ص) قطع كنند.

حجت‌الاسلام علي عباسي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: طبق آيات قرآن كريم و منابع ديني عده‌اي از مردم هستند كه از نورگريزان و از حق و حقيقت متنفرند زيرا خودشان ظلماني هستند.

اين استاد حوزه‌هاي علميه قزوين خاطرنشان كرد: باطن بعضي از افراد تاريك است و حقيقت را نمي‌بينند و خداوند در قرآن كريم در اين رابطه در آيه 31 سوره فرقان مي‌فرمايد" ما براي هر پيامبري دشمني از مجرمين قرار داديم" و همچنين در آيه 112 سوره انعام نيز مي‌فرمايد" اين چنين است ما براي هر پيامبري دشمني قرار داديم كه اين‌ها از شياطين جني و بشري هستند".

وي ادامه داد: افرادي كه اهانت مي‌كنند از شياطين بشري هستند و هم چنين از نظر سياسي استكبار جهاني، آمريكا و صهيونيست در راس اين ماجرا هستند و به هر نحوي با اسلام مخالفت مي‌كنند و مخالفت با ايران و تحريم‌ها همگي بهانه‌اي بيش نيست و در اصل با دين اسلام و پيامبر اكرم(ص) مخالف هستند.

اين كارشناس مسايل ديني تصريح كرد: اين اهانت در سال‌هاي قبل به صورت كاريكاتور و كتاب سلمان رشدي صورت گرفت و مسلمانان براي اينكه اين حركات ديگر تكرار نشود بايد به شدت در مقابل منافع اين ملت‌ها بايستند.

وي تاكيد كرد: سفارتخانه آمريكا فقط در ايران لانه جاسوسي نبود بلكه در ساير كشورها نيز لانه جاسوسي است و نبايد در امان باشد و ملت‌ها سفارتخانه‌هاي آمريكا را تسخير و قراردادهاي اقتصادي منعقد نكنند و همچنين ارتباط سياسي خود را نيز با اين كشورها قطع كنند.

عباسي بيان كرد: دشمناني مانند آمريكا و اسرائيل از قدرت نظام‌هاي اسلامي هراس دارند و در اجلاس سران غيرمتعهدها نيز ايران به عنوان يك كشور مسلمان در دنيا قدرت‌نمايي كرد و اين كشورها قصد دارند با اين گونه رفتارها اثر اين اجلاس را نيز خنثي كنند.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91062615074
  • خبرنگار :