مسلمانان چهره واقعي پيامبر(ص) را بيشتر به جهانيان معرفي كنند

يك كارشناس مسايل مذهبي گفت: هدف اصلي آمريكا از ساخت فيلم موهن جلوگيري از بيداري اسلامي در منطقه است.

يك كارشناس مسايل مذهبي گفت: هدف اصلي آمريكا از ساخت فيلم موهن جلوگيري از بيداري اسلامي در منطقه است.

حجت‌الاسلام حسن دهقان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)در خصوص ساخت فيلم موهن اظهار كرد: بیداری اسلامی منطقه، منطق اسلام است و چون صهیونیست‌ها روبه افول هستند با وجود این بیداری، هستی خود را در خطر دیدند و از یک قرن اخیر در انگلستان و آمریکا با کشیدن کاریکاتور و ساخت چنین فیلم‌هایی دست به چنین اقداماتی زده‌اند.

اين كارشناس مسايل مذهبي تصريح كرد: هدف آمریکا و صهیونیست این است که جلوی بیداری اسلامی در منطقه را بگیرد زیرا این بیداری نشات گرفته از اسلام و شخصیت اول مکتبش حضرت محمد (ص) است و با این کار همچنین قصد دارند چهره پیامبر را در بین جوانان مخدوش نشان دهند زیرا جوانان هسته اصلی بیداری و قیام‌های منطقه هستند.

وي تاكيد كرد كه مهم‌ترین هدف این توهین اين است كه بیداری اسلامی منطقه به حاشیه کشیده شود.

دهقان‌نژاد خاطرنشان كرد: در دوره‌ای سلمان رشدی با نوشتن کتابی در خصوص پیامبر اکرم(ص) قصد داشت ساحت آسمانی پیامبر را زمینی نشان دهد.

وي هم چنين بيان كرد: مسلمانان بايد در فضای مجازی، رسانه‌ای، در حوزه کتاب و مقالات بیشتر تلاش كنند تا چهره واقعی پیامبر بزرگ اسلام را به جهانیان معرفی کنند.

وي در ادامه گفت: این حرکت بسیاری از اصول و ارزش‌ها را زیر سوال برده و مردم جهان، دولتمردان، اندیشمندان و بزرگان باید برای این حرکت قیام و این حرکت را محکوم کنند.

اين كارشناس تاكيد كرد: مسلمانان بايد ضمن محاكمه از آمریکا و اسرائیل بخواهند اين گونه رفتارها را تکرار نکنند.

دهقان‌نژاد بيان كرد: آمریکا در قرآن سوزی و کشیدن کاریکاتور پیامبر در سال‌های قبل هیچ عکس العملی نشان نداد و مسلمانان، آمریکا را متهم اصلی می‌دانند.

وي خطاب به ساير مسلمانان تصريح كرد: مسلمانان سایر کشورها مانند مصر باید تعطیلی سفارتخانه آمریکا را در مجلس خود مطرح کنند و ساکت ننشینند و سفرای آمریکا را از کشور خود اخراج کنند.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91062614901
  • خبرنگار :