توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) در واکنش به پیشرفت بیداری اسلامی است

ريیس حوزه علمیه مسجد سید زنجان گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط صهيونيسم و عمال دست‌نشانده آنان، حركتی شنيع و فاجعه‌بار است كه در واكنش به پيشرفت بيداری اسلامی در جهان اسلام صورت گرفته شده است.

ريیس حوزه علمیه مسجد سید زنجان گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط صهيونيسم و عمال دست‌نشانده آنان، حركتی شنيع و فاجعه‌بار است كه در واكنش به پيشرفت بيداری اسلامی در جهان اسلام صورت گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد‌محمد حسينی‌زنجانی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: صهیونیسم از جایگاه اسلام در جوامع مختلف و فراگیر شدن آن به شدت واهمه داشته و به نحوی به‌دنبال خدشه‌دار کردن دین عظیم الهی است و قطعا چنین حرکت‌هایی برای تخلیه عصبانیت دشمنان اسلام طراحی شده است چراکه آنان از فراگیری بیداری اسلامی در ترس و هراس به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام باید آگاه باشند که با چنین اقدامات زشت و دور از شأنی آبروی خود را زیر سوال برده و زمینه نابودی‌شان را فراهم می‌کنند.

توليت مسجد سيد زنجان با اشاره به اين‌كه «خداوند متعال در قرآن نسبت به عداوت و دشمنی قوم يهود عليه مسلمانان هشدار داده است» گفت: خداوند در سوره مائده آيه 82 می‌فرمايد: « هر آينه می‌يابى يهود و مشركين را دشمن‌ترين مردم نسبت به كسانى كه ايمان آوردند»، كه اين آيه بيانگر همين عداوت است.

اين مدرس حوزه علميه با تاکید بر این‌که «همه مسلمانان جهان باید با اتحاد و همدلی مقابل چنین فتنه‌هایی ایستادگی کنند» افزود: جامعه مسلمانان باید مراقب باشند فرصت‌هایی كه صهيونيسم و يهود برای ضربه زدن به اسلام بدست می‌آورند را به نفع اسلام خنثی كنند و در مقابل هرگونه تهدید یک‌دل بوده و از تفرقه بپرهیزند.

حسينی‌زنجانی ادامه داد: خوشبختانه شاهدیم که مسلمانان در روزهای گذشته واکنش‌های خوبی را در برابر این توطئه از خود نشان داده‌اند و امیدواریم این روند در همه کشورهای آزادی‌خواه و مسلمان تا حصول نتیجه و محاکمه افراد دخیل در تولید این فیلم ادامه داشته باشد تا از این پس کسی به خود اجازه چنین توطئه بی‌شرمانه‌ای را ندهد هرچند در این مسیر باید مراقب دام‌های دشمنان بود.

انتهاي پیام

  • یکشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91062614851
  • خبرنگار :