يوسفي‌مقدم در گفت‌وگو با ايسنا: نخبگان بايد اهداف آمريكايي‌ها را در نطفه خفه كنند

يك استاد دانشگاه با اشاره به اهانت صورت گرفته به ساحت پيامبر اكرم (ص) گفت: ملت‌هاي اروپايي راه حل رشد را در اسلام ديده‌اند، اما دولت‌هاي آنها براي مخدوش كردن افكار عمومي نسبت به اسلام دست به چنين اقداماماتي زده‌اند.

يك استاد دانشگاه با اشاره به اهانت صورت گرفته به ساحت پيامبر اكرم (ص) گفت: ملت‌هاي اروپايي راه حل رشد را در اسلام ديده‌اند، اما دولت‌هاي آنها براي مخدوش كردن افكار عمومي نسبت به اسلام دست به چنين اقداماماتي زده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدصادق يوسفي‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار دين و انديشه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: با توجه به بيانات مقام معظم رهبري ريشه‌ اصلي اين جنايت‌ها از آمريكا و اسراييل است و از اين گونه اقدامات اهدافي را دنبال مي‌كنند كه نخبگان و افراد جامعه‌ي اسلامي بايد با يكسري اقدامات برنامه‌‌ريزي شده هدف آنها را در نطفه كور كنند.

وي با اشاره به يكي از اهداف شوم آن‌ها در جامعه‌ اسلامي گفت: بيداري اسلامي رخ‌داده در منطقه و گسترش اسلام كه اهداف آنها را در معرض خطر قرار داده است باعث شده كه آنها براي مقابله با بيداري اسلامي و رشد اسلام خواهي ملت‌هاي مسلمان در خاورميانه اين برنامه‌ريزي را طراحي كنند.

يوسفي مقدم با اشاره به هدف دوم آن‌ها اظهار كرد: در كشورهاي اروپايي و آمريكايي يك بن‌بست سياسي، اقصادي، اخلاقي و فرهنگي بوجود آمده و آنها مي‌خواهند از يك فرافكني استفاده كنند و براي رهايي از اين مشكلات سعي كرده‌اند براي ديگر اديان مشكلاتي را ايجاد كنند و ذهن مردم را به خارج از مرزهاي خود بكشانند.

وي افزود: طبعا دولت‌هاي اروپايي و آمريكايي به دنبال يك راه‌حل جديد براي پاسخ به مشكلات كشور خود هستند، ملت‌هاي آنها كه راه‌حل اين مشكل‌ها را در رشد اسلام خواهي ديده‌اند به سمت اسلام گرويده‌اند و هدف دولت‌هاي آنها مقابله با اين رشد اسلام‌خواهي است.

اين استاد دانشگاه عنوان كرد: توطئه‌ ديگر آنها از انجام اين‌چنين اقداماتي، ايجاد اختلاف براي كشورهاي مسلمان از يك طرف و پيروان اديان ابراهيمي از طرف ديگر است چون منافع استكبار در فضاي التهاب و اختلاف تحقق پيدا مي‌كند و با دامن زدن بر اين اختلافات سعي در دستيبابي به اهداف خود دارند.

يوسفي مقدم با اشاره با وظايف حال حاضر مسلمانان تاكيد كرد: به نظر مي‌آيد در چنين شرايطي هوشياري و بيداري اسلامي برابر اقدامات پليد سردمداران آمريكا و اروپا امري بسيار مهمي است كه بايد از سوي نخبگان حكومتي وظايف مردم به آنها يادآور شود.

وي در پايان گفت: ما بايد از طريق رسانه‌ها و سايت‌ها اطلاعات لازم را به مردم بدهيم و آنها را از اهداف شوم آنها باخبر كنيم و وحدت را در ميان مذاهب موجود در اسلام فعال‌تر و جدي‌تر از گذشته برقرار كنيم و از تاثيرگذاري اقدامات پليد دستگاه‌هاي حاكم صهيونيستي جلوگيري كنيم.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91062514507
  • خبرنگار : 71461