حزب مردم‌سالاري، اهانت به ساحت پيامبر(ص) را محكوم كرد

حزب مردم‌سالاري با صدور اطلاعيه‌اي، ضمن محكوميت شديد ساخت و پخش اينترنتي فيلمي عليه ساحت نوراني پيامبر اعظم(ص)، خواستار واكنش مناسب سازمان همكاري‌هاي اسلامي شد.

حزب مردم‌سالاري با صدور اطلاعيه‌اي، ضمن محكوميت شديد ساخت و پخش اينترنتي فيلمي عليه ساحت نوراني پيامبر اعظم(ص)، خواستار واكنش مناسب سازمان همكاري‌هاي اسلامي شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اطلاعيه به شرح زير است:

«بدون شك تهيه و توليد و انتشار فيلم موهن عليه نبي‌مكرم مسلمانان جهان، پيامبر عزت و رحمت، رسول خوبي‌ها و مودت، مظهر مهرباني و محبت حضرت محمد (ص) توطئه‌اي صددرصد صهيونيستي و برنامه‌ريزي شده جهت اختلاف‌افكني بين پيروان اديان توحيدي مي‌باشد كه با هيچ بهانه‌اي قابل گذشت نبوده و هرگز نمي‌توان از كنار آن به راحتي گذشت؛ لذا حزب مردم‌سالاري ضمن محكوميت شديد اين بي‌حرمتي نفرت‌انگيز نكاتي را گوشزد مي‌كند:

1- دولتمردان آمريكا بايد بدانند اهانت به مقدسات بشريت نوعي نقض حقوق بشر است به همين خاطر آنان نمي‌توانند صرفا با يك عذرخواهي ساده خود را از اين مهلكه بيرون ببرند و آتش خشم مسلمانان را به راحتي فروكش سازند.

اين مدعيان طرفداري از حقوق بشر و آزادي بايد بدانند كه اهانت پيامبر اسلام (ص) يعني توهين به مقدسات حدود يك چهارم جمعيت جهان و جريحه‌دار كردن قلوب ملت‌هاي مسلمان و چنين توطئه‌هايي هرگز موجبات خاموش شدن مشعل فروزان بيداري اسلامي نخواهد شد بلكه برعكس زمينه‌هاي آگاهي بخشي هرچه بيشتر ملت‌هاي محروم و مظلوم جهان را فراهم نموده و منطق ضعيف مستكبران جهان را در برابر اقتدار و عظمت مكتب اسلام آشكار خواهد ساخت.

2- كشورهاي اسلامي با فعال كردن سازمان همكاري‌هاي اسلامي از طريق نشست فوق‌العاده و راهكارهاي حقوقي بايد مجازات عاملان تهيه و انتشار اين توطئه چندش‌آور را پيگيري نموده و اهانت‌كنندگان را به دست دادگاه‌هاي بين‌المللي و مجامع جهاني حقوق بشري بسپارند و از خودشان واكنش مناسب و در خور شان رهبر عظيم‌الشان ملت‌هاي مسلمان و بنيانگذار مكتب اسلام نشان دهند.

3- دولت‌هاي اسلام هرگز نبايد از خشم مقدس برآمده از غيرت مسلمانان عقب بمانند بلكه بايد با راه‌حل‌هاي سياسي و حقوقي نشان دهند كه لياقت زمام‌داري ملت‌هاي مسلمان و انقلابي را دارند و مي‌توانند با برنامه‌ريزي مشترك حافظ منافع مسلمانان و پاسدار مقدسات ديني و نگهبان حريم مكتب حيات‌بخش اسلام باشندو با اتحاد و انسجام و برنامه‌ريزي خويش براي هميشه حرمت‌شكنان ساحت مقدس قرآن كريم و پيامبر گرامي اسلام (ص) و ساير مقدسات را بر سر جاي خود بنشانند. به اميد حاكميت جهاني اسلام با پرچم‌داري عدالت‌گستر جهاني حضرت بقيةالله‌الاعظم (عج).»

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91062413970
  • خبرنگار :