«شركتِ» شبكه اول «ميلياردر» شد

سریال «شركت» كه اوايل خرداد ماه امسال در دارآباد كليد خورد، با نام «میلیاردر» و با حضور بازيگران و كارگردان جديد بار ديگر، تصويربرداري‌اش را آغاز كرد.

سریال «شركت» كه اوايل خرداد ماه امسال در دارآباد كليد خورد، با نام «میلیاردر» و با حضور بازيگران و كارگردان جديد بار ديگر، تصويربرداري‌اش را آغاز كرد.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا،‌ تصويربرداري سريال «شركت» به كارگرداني مسعود كرامتي، در حالي آغاز شد كه در روز كليد خوردن اين سريال كه با دعوت رسانه‌ها همراه بود، اختلاف بين تهيه‌كننده و گروه توليد، ‌كاملا مشهود بود.

بعد از گذشت كمتر از سه ماه از تصويربرداري «شركت»، كناره‌گيري مسعود كرامتي از اين سريال اعلام و قرار شد عليرضا اميني، كارگرداني «شركت» را بر عهده گيرد، در ابتدا رامين عباسي‌زاده ـ تهيه‌كننده ـ عنوان كرده بود بازيگران،‌ تركيبي از بازيگران جديد و قديم خواهند بود و احمد مهران‌فر همچنان در نقش اصلي باقي خواهد ماند اما در ليست نهايي،‌ نقش اصلي به سامان گوران ـ بازيگر سابق «خنده‌بازار» ـ سپرده شده است.

سريال «شركت» كه در سري جديد، با نام «ميلياردر» شروع به كار كرده، ‌چهارشنبه هفته گذشته در لوكيشن اصلي اين سريال در دارآباد كليد خورد.

محمدرضا شریفی‌نیا، مجید مظفری، نرگس محمدی، نیما شاهرخ شاهی، علیرضا کمالی‌نژاد، زهیر یاری، سامان گوران و رامین راستاد بازيگران جديدي هستند كه به جاي سعید پورصمیمی، رضا بابک، احمد مهران فر، سحر زکریا، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رامسین کبریتی، وحید رهبانی، فریبا نادری، رضا مولایی، رضا آحادی، سینا کرمی، مهرداد فلاحتگر، خسرو خان محمدی، علیرضا رییسی، آزاده کرمی، علی عامل، مریم نورالدینی، ایلیا مومن، الهام شعبانی، هومن خدا دوست و پژمان عبدی به «ميليارد» آمده‌اند. سحر زکریا نيز در هر دو مجموعه حضور داشته است.

«میلیاردر» که علیرضا امینی کارگردانی آن را برعهده دارد، کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک و داستان یک جوان تحصیلکرده است که در شرکتی بزرگ خانوادگی استخدام می‌شود. اين مجموعه قرار است در 50 قسمت توليد مي‌شود.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91061810951
  • خبرنگار :