دستگيري اشراري كه با چماق به 19 خودرو حمله كردند

رييس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري چند شرور در محله‌هاي قلهک و مرتضوي خبر داد.

رييس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري چند شرور در محله‌هاي قلهک و مرتضوي خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ محسن خانچرلي از دستگيري دو تن از اراذل و اوباش محدوده قلهک خبر داد و گفت: اين دو متهم با تخريب 19 خودرو در محدوده اختياريه و قلهک باعث تشويش اذهان عمومي در منطقه شده بودند.

وي در تشريح اين خبر گفت: نيمه‌شب گذشته تعدادي از شهروندان ساکن اختياريه و قلهک با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفته و اعلام کردند که دو تن از اراذل و اوباش منطقه با اقدامات خود آسايش شهروندان را سلب کرده‌اند.

وي افزود: با هماهنگي‌هاي انجام شده دو تيم از ماموران پيشگيري پايتخت و کلانتري 124 قلهک به محل اعزام و اقدامات خود را براي دستگيري و شناسايي متهمان آغاز کردند.

خانچرلي ادامه داد: طبق اظهارات شهروندان و اهالي محل، دو سرنشين يک دستگاه خودروي سواري، با استفاده از باتوم و چوب‌دستي وارد اين محله‌ها شده و اقدام به تخريب شيشه‌ها و درهاي خودروهاي پارک شده در سه خيابان اين محدوده کرده‌اند اما زماني متوجه شده‌اند شهروندان با پليس تماس گرفته‌اند، از محل متواري شدند.

رييس پليس پيشگيري پايتخت گفت: در اين خرابکاري، متهمان به 10 دستگاه خودروي پارک شده در کنار خيابان خسارت وارد کرده و شهروندان درخواست رسيدگي و بازداشت متهمان را داشتند.

خانچرلي افزود: با توجه به حساسيت موضوع نتيجه تحقيقات در اختيار جانشين دادسراي ناحيه 3 قرار گرفت و دستگيري متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفته و با استعلام مشخصات خودروي متهمان که توسط شهروندان ارايه شد، ماموران مالک خودرو و محل زندگي وي را شناسايي کردند.

وي افزود: زماني که ماموران به منزل مالک خودرو مراجعه کردند متوجه شدند که مالک خودرو يکي از همان دو شروري است که اقدام به تخريب اموال خصوصي و ايجاد اخلال در نظم عمومي کرده‌اند که بر همين اساس ماموران به منزل وي که در تهرانپارس بود اعزام شدند.

خانچرلي ادامه داد: اين متهم بازداشت شد و براي انجام بازجويي به کلانتري 124 قلهک منتقل شد که در بازجويي‌ها اين متهم که «حامد» نام داشت به جرم خود اعتراف و همدست خود را نيز معرفي کرد.

رييس پليس پيشگيري پايتخت با بيان اينكه در کمتر از نيم ساعت اين متهم نيز که «دانيال» نام داشت، در منزل خود بازداشت و پس از روبرو شدن با همدست بازداشت شده‌اش در کلانتري به جرم خود اعتراف کرد.

خانچرلي در ادامه از دستگيري يک شرور ديگر در محدوده مرتضوي و اسکندري خبر داد و گفت: با اعلام خبري از سوي شهروندان در خصوص تخريب 9 دستگاه خودرو در اين محدوده‌ها ماموران كلانتري 112 ابوسعيد، به محل اعزام شدند و در بررسي‌هاي خود دريافتند که يک شرور سابقه‌دار اقدام به تخريب اين خودروها کرده و پيش از رسيدن ماموران از محل متواري شده‌اند.

رييس پليس پيشگيري پايتخت، اظهار داشت: از اهالي محل تحقيق انجام شده که طي آن مشخص شد اين شرور با يک دستگاه خودروي سواري در محل حاضر شده که شهروندان موفق شدند، شماره پلاک و مشخصات خودرو را در نوشته در اختيار پليس قرار دهند.

خانچرلي تصريح کرد: مشخصات خودرو و متهم استعلام شده با توجه به سوابق موجود در سيستم پروفايل پليس، متهم در مخفي‌گاهشان بازداشت و براي تحقيقات به کلانتري منتقل شد.

وي ادامه داد: اين در حالي بود که اين متهم در بازجويي‌هاي انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و عنوان داشت که در اين اقدام تبهکارانه دو نفر ديگر به عنوان همدست همراه وي بودند که در حال حاضر تلاش و اقدامات پليس براي شناسايي و بازداشت اين دو متهم نيز ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91061509416
  • خبرنگار :