امدادگران ایرانی ربوده شده در لیبی در سلامت کامل به سر می‌برند

خزانه‌دار کل و ذی‌حساب جمعیت هلال احمر بر ضرورت اجرای سیاست‌های کلان نظام در حوزه اقتصادی و توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی در جمعيت هلال احمر تاکید کرد.

خزانه‌دار کل و ذی‌حساب جمعیت هلال احمر بر ضرورت اجرای سیاست‌های کلان نظام در حوزه اقتصادی و توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی در جمعيت هلال احمر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه آذربايجان‌غربي، مهدی علی‌پور در سومین گردهمایی دانشگاه علمی – کاربردی خزانه‌داران و عاملان ذی‌حسابی جمعیت هلال احمر كه با هدف تبیین سیاست‌های کلان و تشریح مسائل مالی برگزار شد با اشاره به اهداف پیشرو و اصلاح برخی نگرش‌ها در هزینه‌های منابع مالی بر ضرورت اجرای سیاست‌های کلان نظام در حوزه اقتصادی و توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: خزانه‌داران و عاملان ذی‌حسابی باید مباحث این گردهمایی را به عنوان نقشه راه در سال مالی جدید در تمام بخش‌های کاری خود اعمال کنند و باید با اصول تبیین شده در این گردهمایی گام‌های مهمی در خودکفایی مالی جمعیت هلال احمر کشور برداشته شود.

وي به برقراری ارتباط گسترده با مسئولان ارشد لیبی برای آزادی امدادگران جمعیت هلال احمر در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: به واسطه رایزنی‌های انجام گرفته و گفتگوی گسترده مقامات، با مسئولان لیبیایی گام‌های مهمی برای بازگشت این امدادگران به آغوش کشور و خانواده‌هایشان برداشته شد و براساس اخبار روزهای اخیر همگی این امدادگران در سلامت کامل به سر می‌برند.

علی‌پور همچنین با تقدیر و تشکر از مسئولان، کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در جریان امدادرسانی به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی امدادرسانی و کاهش آلام مردم خسارت دیده را امری خداپسندانه در راستای فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت عنوان کرد و تلاش گروهای اعزامی از آذربایجان‌غربی را در این زمینه بسیار موثر خواند.

انتهاي پیام

  • چهارشنبه/ ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91061509338
  • خبرنگار :