وزير اطلاع‌رساني سوريه: رد پاي موساد در سوريه مشهود است

وزير اطلاع رساني سوريه با تاكيد بر اين كه درخواست‌ها براي اصلاحات هيچ گاه به خشونت‌ و كشتار نمي‌انجامد، گفت: اقداماتي در سوريه رخ مي‌دهد كه رد پاي موساد را نشان مي‌دهد.

وزير اطلاع رساني سوريه با تاكيد بر اين كه درخواست‌ها براي اصلاحات هيچ گاه به خشونت‌ و كشتار نمي‌انجامد، گفت: اقداماتي در سوريه رخ مي‌دهد كه رد پاي موساد را نشان مي‌دهد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از سايت اينترنتي النشره، عمران الزعبي، وزير اطلاع رساني سوريه در نشست با خبرنگاران اظهار كرد: هر اقدام رسانه‌اي تا زماني كه به حاكميت كشور و امنيت آن ضرر نرساند، اقدامي مورد قبول است.

وي در ادامه افزود: ما از چيزي كه نه در گذشته و نه در حال اتفاق نيفتاده، سخن به ميان نمي‌آوريم.

الزعبي تصريح كرد: سلاح‌هاي اسرائيلي و غربي در سوريه و نيز اردوگاه‌هاي آموزشي در كشورهاي منطقه وجود دارد و اين يك مساله محرمانه نيست چرا كه آن‌ها علنا از ارسال سلاح و اعزام مزدوران و حمايت از مخالفان سخن به ميان مي‌آورند.

وي تصريح كرد: وجود دسيسه چينان در سوريه امري آشكار است و بر هيچ كس پوشيده نيست.

وزير اطلاع رساني سوريه بر اين مساله تاكيد كرد: خواسته‌هاي اصلاح گرايانه هيچ گاه به خشونت و كشتار تبديل نمي‌شود.

وي در ادامه افزود: هر كس كه مي‌خواهد در تلويزيون سوريه صحبت كند بايد به ساختمان‌ شبكه بيايد و ما نيز با آزادي و دموكراسي پذيراي وي هستيم، تنها مخالفاني مي‌توانند در تلويزيون سوريه حضور يابند كه با مداخله بيگانگان نه تنها در امور نظامي بلكه با ارسال سلاح نيز مخالف باشند، مخالفاني كه با ربودن غيرنظاميان و باج‌گيري از آن‌ها و تجاوز عليه ارتش ملي مخالف باشند، مخالفاني كه قطر، عربستان، تركيه و كشورهاي غربي خواسته‌هاي خود را بر آن‌ها ديكته نكرده‌ باشند.

وي با تاكيد بر آن كه مخالفان ملي كساني هستند كه حمل سلاح را توجيه نكنند، گفت: كسي كه با اسرائيل تماس داشته باشد خائن است و از مخالفان ملي به شمار نمي‌آيد.

الزعبي در ادامه افزود: برخي رسانه‌ها در ريختن خون مردم سوريه شريك هستند.

چرا كه از محل وقوع انفجارها خبر دارند و پيش از وقوع انفجار دوربين‌ها را براي تصويربرداري آماده مي‌كنند.

وي بر اين مساله تاكيد كرد: اقداماتي در سوريه رخ مي‌دهد كه نشان دهنده رد پاي سرويس جاسوسي اسرائيل (موساد) است.

الزعبي گفت: آيا مخالفاني هستند كه به خاطر كشتار هموطنان خود و ارتش سوريه جشن بگيرند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 91061307678
  • خبرنگار : 71457