با توجه به ميزباني از ميهمانان اجلاس غيرمتعهدها

مديرعامل فرودگاه امام: مسافران خروجي 4 ساعت زودتر از پرواز در فرودگاه حاضر باشند

مديرعامل فرودگاه امام خميني (ره) اعلام كرد كه اين فرودگاه هم‌چنان به خدمات‌‌رساني خود به مردم و مهمانان اجلاس ادامه مي‌دهد و هيچ مشكلي در روند فعاليت‌هايش وجود دارد.

مديرعامل فرودگاه امام خميني (ره) اعلام كرد كه اين فرودگاه هم‌چنان به خدمات‌‌رساني خود به مردم و مهمانان اجلاس ادامه مي‌دهد و هيچ مشكلي در روند فعاليت‌هايش وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سياسي خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مرتضي دهقان در ادامه گفت: با توجه به برنامه‌ريزي انجام شده درباره پذيرش ميهمانان اجلاس از فرودگاه امام خميني (ره) اين فرودگاه در كنار ارائه سرويس به مسافران عادي ميهمانان اين اجلاس را نيز در سالن مخصوصي كه براي تشريفات در نظر گرفته شده است پذيرش و مورد استقبال قرار مي‌دهد.

او افزود: با توجه به اين كه ما در شرايط پيك مسافرت‌هاي تابستاني قرار داريم سعي كرده‌ايم طوري برنامه‌ريزي كنيم كه هيچ محدوديتي براي پروازهاي مردم و مسافران عادي وجود نداشته باشد و تمام امكانات خود را در اين راستا قرار داده‌ايم.

وي به مسافران پروازهاي فرودگاه امام توصيه كرد كه 4 ساعت زودتر از پرواز در فرودگاه حاضر باشند و تمام مدارك خود را نيز همراه بياورند و تلاش كنند كه در صورت امكان عوارض خروج خود را در بانك‌هاي سطح شهر بپردازند و پيش از آمدن به فرودگاه براي اطلاع از آخرين وضعيت پرواز خود با شركت هواپيمايي خود تماس بگيرند.

دهقان هم‌چنين در ادامه در پاسخ به اين سوال كه پروازهاي ميهمانان اجلاس تا چه زماني ادامه مي‌يابد گفت: پيش بيني ما اين است كه تا بامداد روز اجلاس سران اين مسافرت‌ها ادامه خواهد يافت و ما نيز طبعا به عنوان فرودگاه پشتيبان براي فرودگاه مهرآباد و پروازهاي مربوط به اجلاس به خدمات‌رساني خود ادامه خواهيم داد.

او در پايان گفت: تاكنون هيچ مشكلي در پروازهاي اين فرودگاه ايجاد نشده است و اصحاب رسانه نيز با حضور خود و پوشش آخرين اخبار مربوط به ميهمانان اجلاس در فرودگاه امام بر روند فعاليت‌ها نظارت دارند.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۷ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91060704137
  • خبرنگار :