نماینده ساوه: منش شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای خدمتگزاری است

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: منش شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای خدمتگزاری در بین مسوولان است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: منش شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای خدمتگزاری در بین مسوولان است.

شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به خیال واهی فکر می‌کردند می‌توانند با ترور شخصیتهای ارزشمند انقلاب اسلامی نظام مقدس اسلامی را از حرکت شتاب گونه خود بازدارند در حالی که خون شهدای انقلاب به ویژه شهیدان رجایی و باهنر نظام اسلامی را بیمه و مردم را در مقابل حرکات مذبوحانه دشمنان بیدار کرد.

وی حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب، تبعیت از ولی فقیه، مردم داری، ساده زیستی، عدالت محوری و اخلاص را از ویژگی‌های بارز شهدای دولت برشمرد و بیان کرد: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و در دل مردم ایران جاودانه و ماندگار است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بررسی ضعف‌ها و کاستی‌ها و شناسایی نقاط قوت دستگاه‌های اجرایی است که لازم است مسوولان و دولتمردان در راستای رفع ضعف‌ها و گسترش نقاط مثبت تلاش کنند.

وی تصریح کرد: باید با تعامل و اتحاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای رسیدن به چشم انداز نظام اسلامی در افق 1404 حركت كرد و با تلاش دولتمردان و مسوولان قله‌هاي پيشرفت و موفقيت‌ها را يكي پس از ديگري فتح کرد.

میرگلوبیات تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در صدد هستند تا با اعمال تحریم ها و تداوم دشمنی خود باعث تضعیف روحیه مردم شوند و وظیفه آحاد مردم این است تا با کسب بصیرت و پایداری بر مسیر پر افتخار ولایت باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شوند.

انتهاي پیام

  • دوشنبه/ ۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91060603197
  • خبرنگار :