بيانيه سازمان بسيج جامعه پزشكي به مناسبت روز قدس

سازمان بسيج جامعه پزشكي كشور به مناسبت قرار داشتن در آستانه روز قدس، بيانيه‌اي صادر كرد.

سازمان بسيج جامعه پزشكي كشور به مناسبت قرار داشتن در آستانه روز قدس، بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«با آرزوي توفيق قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارك رمضان و ضمن اعلام همدردي با مردم مصيبت ديده خه غيور پرور آذربايجان و در حالي كه ايران اسلامي عزادار و داغدار مصيبت واقعه آذربايجان است به استقبال روز قدس، ميراث ماندگار خميني كبير مي‌رويم.

طنين فرياد حمايت از مردم مظلوم فلسطين در حالي در جهان فراگير شده است كه قدس شريف و ملت آزاده فلسطين در برابر طوفان توطئه‌ها و هجمه‌هاي امپرياليسم و صهيونيسم غاصب، همچنان با اتكاء به الطاف الهي و پشتيباني ملت‌هاي مسلمان و آزاده دنيا، استوار و مستحكم مقاومت مي‌كند و در اين ميدان امتحان الهي، چشم انتظار ياري و حمايت ملت‌هاي مسلمان، آزادگان و آزاديخواهان جهان هستند.

دوران كنوني، عصر بيداري و روشنگري اسلامي است و فلسطين در كانون اين خيزش اسلامي قرار گرفته است. بيداري اسلامي در منطقه و بحران اقتصادي دنياي غرب، اعتراضات مردمي عليه دول غربي و اعتصابات داخلي در رژيم اشغالگر قدس باعث شده تا روز قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌هاي قبل گردد.

امسال اگرچه در حالی به استقبال روز قدس می رویم که برادران و خواهران ما در غزه و کرانه باختری هر غروب در هجوم چکمه پوشان نژاد پرست ، سفره افطارشان به خون عزیزی رنگین می شود ، اما همگان می بینند که عفونت غده سرطانی اسرائیل هر لحظه این کالبد لجام گسیخته را بیشتر در خود ویران و گرفتار می‌کند.

اعضای بسیج جامعه پزشکی کشور با لبیک به ندای حق مدارانه خمینی کبیر (ره ) و به تاسی از رهبر معظم انقلاب (مدظله) همچون گذشته در کنار دیگر اقشار غیور ملت در مراسم روز قدس شرکت نموده و از همه جامعه شریف پزشکی کشور می‌خواهیم همگام با دیگرآحاد ملت با حضوری گسترده، در این مراسم بار دیگر صلابت و بیداری خود را به جهانیان نشان دهند و مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني بزنيم.»

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052516163
  • خبرنگار :