/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

تاكيد متخصصان صنعت دفاعي كشور بر حضور گسترده مردم

متخصصان صنعت دفاعي كشور با صدور بيانيه‌اي با تصريح بر اهميت شركت در راهپيمايي روز قدس، بر حضور گسترده مردم در راهپيمايي اين روز تاكيد كردند.

متخصصان صنعت دفاعي كشور با صدور بيانيه‌اي با تصريح بر اهميت شركت در راهپيمايي روز قدس، بر حضور گسترده مردم در راهپيمايي اين روز تاكيد كردند.

به گزارش گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است: بار ديگر آخرين جمعه ماه مبارك رمضان، روز جهاني قدس،‌اين ميراث هميشه جاويد بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي ايران،‌حضرت امام خميني (ره)، فرا مي‌رسد؛ روزي كه يادآور بيش از شش دهه رنج وسختي پاره تن اسلام، و زنان و مرداني است كه علي‌رغم همه فشارها و جنايات غده سرطاني منطقه يعني رژيم صهيونيستي،‌ با اتكاء به خداوند متعال همچنان ايستاده‌اند و درماندگي و استيصال را نصيب دشمنان جهان اسلام كرده‌اند و نيز يادآور مسئوليت همه مسلمين جهان از هر تيره و نژاد و مذهب، در قبال رنج‌ها و آلام اين گوشه مظلوم جهان اسلام است.

حقيقت اين است كه روز قدس، نه تنها روز ملت مظلوم فلسطين، بلكه روز همه مظلومين عالم و روز اسلام است. روز قدس روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم عليه همه دنياي زور و زر و تزوير صهيونيزيم بين‌المللي و شيطان بزرگ است.

اينك در اين بهار بيداري اسلامي، بر همه مسلمين واجب است كه با مشاركت در راهپيمايي روز قدس و حمايت از ستمديدگان و آوارگان فلسطين، پرچم عدالت‌طلبي را در جهان برافراشته و با همه توان و قدرت، وعده الهي «والارض يرثها عبادي الصالحون» را در مقابل ديدگان جهانيان به نمايش بگذارند.

اكنون و در آستانه فرارسيدن روز جهاني قدس، اين ميراث راهبردي امام راحل (ره)، در شرايطي كه امواج بيداري اسلامي در منطقه به اوج خود رسيده و نقشه‌هاي استكبار جهاني براي شكستن محور مقاومت در سوريه هر روز رنگ و ابعاد جديدي به خود مي‌گيرد و با توجه به حساسيت‌هاي تاريخي اين دوران سرنوشت‌ساز، متخصصان صنعت دفاعي كشور گوش به فرمان مولا و مقتداي خود، ضمن دعوت از تمامي اقشار ملت قهرمان ايران اسلامي، آمادگي خود را جهت حضوري پرشور و دشمن‌شكن در راهپيمايي اين روز بزرگ و تاريخي اعلام مي‌دارند.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052515951
  • خبرنگار :